Gå til innhold

unni og torkel farmen 2008

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om disse har ett syndrom eller genfeil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det samme som du lider av.....

Skrevet

hmm... kanskje det. skal ikke se bortifra det..

Skrevet

Sikkert innavl i familien. De virker rimelig lamme i hue ihvertfall.

Skrevet

Må du lesse utav deg det hjerneparalyserende mølet ditt akkurat her?

Skrevet

Hvorfor skulle de ha det?

Skrevet

De er direkte kvalmende både mor og sønn!! Fy fader at det går ann å være så jævlig tilbakestående.. Gjett om de er flaue nå i etterkant når de sitter og ser på..

Skrevet

Du har grunn til å være flau selv, 21:10. Godt for deg at du husket knappen.

Skrevet

Vet du, så jævlig umoralske mennesker har jeg aldri opplevd !!

Du må synes at den oppførselen til de idiotene er helt normal du da og da legger du listen for deg selv..

Du kan jo referere meg til Anonym1 så kan jeg signere med det jeg vettu!!

Skrevet

De som ikke ser at mor og sønn er skrudd i hue er vel kanskje ikke bedre selv???

Skrevet

Jeg legger lista høyere enn som så. Det må komme som en overraskelse for deg at dette alternativet overhodet eksisterer, men jeg lar ganske enkelt være å se på møkka du engasjerer deg så hett i.

Og ja, det var til deg, ja.

Skrevet

Hvilket syndrom eller genfeil ville utløse slik oppførsel?

Skrevet

Hvorfor i helvete engasjerer du for da? Når du aldri har sett hvordan de har oppført seg??

KJÆRRING ASS!!!

Skrevet

Det interessante i denne tråden er å gjette på hvilket syndrom du har.

Jeg tipper Tourettes.

Skrevet

kanskje litt mindre iq bare??

de virker ikke helt gode i nøtta...de er ufattelige tafatte og urolig trege.spesielt torkel...

og gud for en mammadalt han torkel er!!syns nesten det er på grensen til et sykelig forhold dem i mellom når han er såpass voksen.

hadde mamman hans gått ut av farmen så hadde vel torkel fått nervesammenbrudd og diltet etter rett ut av farmen.

Skrevet

hehe...

Må jo si meg enig i at forholdet mor og sønn har der inne er meeget merkelig...Men syndrom...neppe....

Her er det bare snakk om hva man blir oppdradd til å bli....

Miljøskadet vil heller være det riktige ordet...

Men men...Tror han hadde vært mye tøffere uten mamma jeg da;)

Skrevet

sikkert en blanding av både syndrom og genfeil...

pluss sykelige følelser for hverandre..

ser jo ut som om de er klar for å hoppe på hverandre.. er ekkelt..

akkurat som en bilulykke.. skemmende og ekkelt, men er nødt å se på..

Skrevet

Ok.. greit at mor å sønn har et veeeeldig nært forhold og det er grusomt å se på.....

MEN.... å blande inn syndrom og genfeil, da blir jeg oppgitt.....

Å tro at noen har taurettes+++

Tenk på di som faktisk har det, så er dette innlegget rett å slett motbydelig i mine øyner.....

Det er er hån mot di som har dette syndromet og andre syndrom....

Skjerp dere... blir rett å slett lei meg.... jobber faktisk med personer med forskjellige syndrom og di er like mye verdt som alle oss andre....

Dere kan bare skrive imot meg dei som vil.... men dette er noe jeg brenner for!!!!!!!!!

Blir kvalm av dere!!!

Skrevet

Uansett så kan vi vel alle være enige om at det forholdet mor/sønn har er ikke et helt sunt forhold. De ser på hverandre på en ekkel måte synes jeg. Og det er så rart at sååååååå mange reagerer!

Jeg håper bare at ingen av de vinner farmen...

Skrevet

Du som skrev "De som ikke ser at mor og sønn er skrudd i hue er vel kanskje ikke bedre selv???" bruker virkelig en raffinert argumentasjonsteknikk, gitt! Jeg tipper at du også bruker "Jammen det er ikke bare meg da!" Og "Men alle dem andre får jo sånn!" Ja- DEM, for du har tydeligvis IQ som en død mygg.

Skrevet

Du har rett, jeg beklager. Tourettes syndrom arter seg tusen ganger mer sympatisk enn HI gjør.

Skrevet

Jeg blir kvalm av sånne moralske voktere som på død og liv skal ta alt så forbanna seriøst, jeg.... Altså deg, Får ei lta jente-fødeklar!!

Skrevet

Tourettes??? Tror jeg ler meg i hel!! Hvorfor i alle dager forbinder noen Torkel og Unni med Tourettes?? Tror det er det dummeste jeg har hørt noensinne..

Skrevet

Var det ikke HI hun mente hadde tourettes da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...