Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er på uke 18, har utrolig store kramper med hender og beina. Er det noen som har gode mot kramper?
snart mamma til 2 i juni Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Vet ikke om det hjepler deg, men meg så hjalp det å ta kalsium tabl. Mulig det var tilfeldig, men etter jeg begynte på de, så har krampene blitt nesten helt borte... Har de kanskje bare 1 gang i uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå