Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har hatt kobberspiralen snart ett år. I de siste dagne har jeg hatt litt vondt nederst i magen der jeg tenker at egglederne er,ømt hvis jeg trykker der, men også litt " vondt" som i beg av graviditet. Er også kvalm og svimmel og føler meg ikke helt bra. Jeg hadde sist mens 20. feb , så kan ikke være mensen. Og siden jeg har spiral så kan jeg jo ikke være gravid. Men hva er symptomer på betennelse i eggledere? Har ikke feber. Håper noen kan svare meg.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Må også legge til at jeg har vondt i ryggen, som bekkenløsing, skikkelig vondt.. Hi
Gjest Vår08 Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Du KAN bli gravid med kobberspiral egglederbetennelse, salpingitt, betennelse i egglederen, skyldes ofte bakterier som kommer via skjeden og livmoren. Symptomene er smerter, ofte kvalme og feber. Behandles med antibiotika. Kan føre til tette eggledere og dermed sterilitet.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Hei... Jeg hadde kobberspiralen i maks en uke jeg. Hadde så vondt som du beskriver. Men hadde også smerter n edover låret faktisk. Måtte bare ta den ut. Den satt i riktig. Kansje din har flyttet på seg? Ville sjekket det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå