Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Noen som har det/har hatt det og kan forklare litt hvilke symptomer du hadde? Jeg sliter sånn med vondt øverst i magen/kvalme, hodepine, høy puls og "tak" i ryggen. Vet ikke om det er omgangssyke eller noe anna, hatt det noen dager nå. Er i uke 34
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Glemte å si at jeg er mer hoven i hender/føtter og.. HI
lille sprelle Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Gå i pasienthandboka.no og søk på svangerskapsforgiftning....
Labambie Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Hei hei! Jeg fikk ekstrem svangerskapsforgiftning,den sorten som er potensiell dødelig.. Men symptomene er mange,eller de kan være få. Jeg hadde ikke den hodepinen i panna de prata om,jeg hadde i tinningene. Synsforstyrrelser. Ekstremt høyt blodtrykk. Hurtig vektoppgang! Jeg gikk opp sånn ca 3-4 kg i døgnet på slutten. Ikke snakk om bare litt vanlige hevelser. Hehe! Protein i urinen.. En ekstrem utilpass følelse i hele kroppen,føltes som om kroppen var en tube majones og jeg ble klemt ut av meg selv på en måte.. Vanskelig å forklare.. Smertene øverst i magen hadde heller ikke jeg. Men vær obs på: -smerter i panna -smerter øverst i magen,mellom puppene og litt under der -ekstrem hurtig vektoppgang -kjempehevelser. Som regel er ikke de tingene farlig hver for seg da. Og man kan ha endel av de tingene uten at det er svangerskapsforgiftning. Håper du ble litt klokere! Føler jeg kan alt om den driten nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå