Gjest Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Lille tuppa må ha en vår/høstdress og jeg tittet på en fra Reflex i dag. Den var kjempe søt utseendemesssig! Men er det god kvalitet på dette merket? Noen med erfaringer, både positive og negative?
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Mener en venninne har Reflex dress på jenta si, og hun er så vidt jeg vet veldig fornøyd!
Sjokoladekaka Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Har ikkje hatt vårdress i dette merket, men er superfornøgd med regnklea:)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er kjempe fornøyd med Reflex sine dresser, og kommer til å fortsette med dette merket til gutta mine =)
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Hadde det til sønnen min i fjor, kjempefin dress, romslig og god (sånn vid modell) Bruker også regntøyet, kjempefornøyd. Dattera mi har allværsjakka, fornøyd med den også. Kom på nå at de har 2 delt fleece tøy derfra, helt supert. Har ikke tenkt over at de har så mye derfra, før nå. Blir nok Reflex til mine i år også. Har ikke prøvd vinterdressene da.
junior&vesl@ Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Vesla har hatt vinterdressen nå i vinter og har vært tørr og varm. Ikke er den blitt så slitt heller til tross for lite snø, og mye grus. Jeg går for reflex sin vår/høstdress samt regnsett også jeg da jeg er veldig fornøyd. Har hatt Reima, Skogstad og Ticket to Heaven dresser tidligere, men syntes slett ikke reflex var noe dårligere...
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Takk for tilbakemeldinger! Tror jammen meg jeg skal prøve meg på den vår/høstdressen til lille tuppa i år. Var og tittet i dag, men kjøpte ikke siden jeg ikke viste så mye om dette merket. Prisene er jo også veldig fine :-)
Fire småtroll Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Kan anbefales på det varmeste! Til mine aktive gutter er det definitivt Reflex som har vært mest slitesterkt, både Reima og Helly Hansen har det blitt hull i, men Reflex holder seg kjempegodt! Både dressene, regntøyet og allværsjakkene har kjempebra kvalitet.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Har ikke dress derfra, men ytterjakke og regntøy. Veldig fornøyd jeg!
marianne3108 Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Har hatt jakke, dress og regntøy i reflex. Er kjempe fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå