Gå til innhold

har dere kjøpt inn ALT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er begynt på min 32 uke..

Det er mye vi mangler, bilsete, stelleveske, madrass, babycall, sengetøy... + MASSE småting som vi forsåvidt kan kjøpe i siste liten... dvs smekker, gulpekluter, smokker osv...

er vi heeelt bak mål eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det meste i huset siden nr 1, men vi hat kjøpt stellekommode og nå mangler vi bare amme pute og noen småting som vi kommer til å kjøpe etterhvert som vi finneer det.

Skrevet

Bilsete og madrass ville jeg nok fått i hus rimelig kjapt. Kjedelig om mannen din må ut og kjøpe det når du ligger på sykehuset. De andre tingene er jo ingen hast, man bruker ikke alt de første dagene.

Når permisjonen er i gang kan du jo føde når som helst, i tillegg til at du er tyngre og sikkert har behov for rikelig med hvile. Så jeg ville ha shoppet det jeg var sikker på at dere trengte nå innen en måneds tid, hvertfall.

Skrevet

Ja alt vi er helt sikre på at vi kommer til å bruke. Er i uke 33 nå og det var i grevens tid - ble på fredag henvist til å holde sofaen resten av svangerskapet.....

Skrevet

vi har mye fra nummer en, men mangler nok mye.. vi har funnet ut at vi tar det etter som det trengs (er i uke 39+)

Skrevet

Her har vi alt klart, kjøpt inn alt... kanskje noe unødvendig, men liker å ha alt klart til hun kommer..... :o)

Skrevet

Har kun kjøpt klær jeg :) men skal kjøre å hente en baby startpakke med alt vi trenger til uken. Er selv i uke 32. Så eneste jeg mangler etter pakka er bilsete, men det skal vi kjøpe på babyshop med 20% avslag :)

Så da er jeg ferdig og kan ruge de siste 2 måndene. Sykmeldt med BL :P

Skrevet

Det viktigste er jo at babyen har seng å sove i og et minimum av klær og bleier. Bilsete hvis dere har bil. Vogn er kjekt å ha ;) En plass å stelle babyen, og en balje å bade den i.

Baby-call, ammepute, smekker, smokker og den slags, ville jeg heller kjøpt senere, om jeg følte behov for det.

Skrevet

Jeg har alt nå, det siste kom i hus i forrige uke. Har hatt mesteparten klart siden uke 30, er i uke 35 nå.

Skrevet

Vi har kjøpt inn det absolutt nødvendige+smukker. Synes det er greit å se ann hva som er nødvendig/ønskelig å ha etterhvert som behovet melder seg. Blir fort dyrt, og da er det litt kjipt å ha brukt masse penger på ting man ikke trenger og som kanskje ikke blir brukt.

Skrevet

mangler bleien så er vel alt i hus som vi behøver...

har 6 dager igjen til termin

Skrevet

Ja, untatt bleier :-)

Sånne kanskje-ting (smokker og sånn) har vi ikke skaffa da,

det er jo ingen hast akkurat, vet jo ikke om vi skal bruke det en gang.

Merker godt at kroppen har blitt seigere siste 1-2 ukene,

så er glad for at alt er i hus.

Vasking av tøy og sånn gjenstår da,

men det begynner vi nok på i påsken tenker jeg.

Det skal bli alvorlig godt å bli ferdig med :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...