Tirilmor82 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Er 10+2 i dag, og har veldige mensmurringer. Kjenner nesten ut som mensen er på vei. Er det andre som er omtrent like langt som meg som har det sånn? Eller som har opplevd det før? Hadde litt brun utflod og bittelitt blod på papiret i går kveld, men det har gitt seg nå. Men det gjør jo at jeg blir ekstra bekymret da... HUFF! Gleder meg til å passere uke 12, og vært på UL for å se at det står bra til! Setter stor pris på svar! :-)
Bergenserbaby Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Hei, Jeg er omtrent akkurat like langt på vei som deg. Jeg har flere ganger hatt slik murring - men som regel ikke mer enn i en halv time hver gang. I perioder har jeg hatt det daglig. I uke 8 var jeg på ultralyd for å sjekke at alt var OK (ikke pga murringen, men hadde hatt tre dager i løpet av en ukes tid med pittelitt brun utflod). Alt var OK - hjertet slo og "krabaten" var ca 1,5 ca lang... Jeg har tidligere hatt en spontanabort og på meg startet det med slike smerter - men det var overhode ikke bare murring! I løpet av et par timer var jeg rimelig klar over hva som skjedde. Det var ikke bare vanlige mensensmerter! Dette var etter ca et par uker med lette blødninger (var 8 uker på vei da endelig kroppen var klar til å gi slipp). Jeg var klar over at det ikke lenger var noe liv og var allerede booket for operasjon - faktisk morgene etter. Forstår at du bekymrer deg - det er jeg superflink til!!! Men jeg har vertfall slike smerter jevnlig og har lest at det er bare kroppen som "justerer" seg. Det er jo mange muskler som skal strekke seg. Dersom det ikke gir seg, og du får mer blødning, kan du jo ta deg en tur til legen for å få en sjekk. Men alt er sikkert fint! At det skulle være en slik psykisk påkjenning å være gravid er helt utrolig! Er jo konstant engstelig for at noe skal gå galt. Lykke til - håper jeg beroliget deg og ikke gav deg mer å tenke på?!
bikkemor Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Er på besøk fra 2.tri. Jeg hadde masse slike mensmurringer,helt til uke 14 ca.. Hadde også litt brunlig utflod og noen småblødninger. Alt er helt normalt,men visst du blir veldig engstelig og anspendt av det så ta det opp med legen din,så får du nok en tidlig ul:) Selv er jeg nå i uke 23 og har en aktiv liten krabat i magen min! Det vil nok helst gå bra!! Lykke til!
lillegull08<3 Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 hei... jeg er 9+2 i dag, og sliter også masse med mensmurringer... har vært skikkeli bekymret... å redd... men jeg har ikke hatt noe form for missfarget utflod eller blødninger.. men forstår godt du er bekymret.. føler med deg =) er litt greit å høre om andre som er i samme situasjon.... lykke til =)
Tirilmor82 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 Åh, tuuuuusen takk for beroligende ord!! VELDIG godt å lese om andre som har det likt, og som det har gått, og går, bra med ) ) Tror kanskje jeg tar kontakt med legen på mandag ja, mest pga. den lillle blødningen. Så får jeg kanskje sjekket det litt nærmere. Nå ble jeg mye roligere, og skal greie å ikke være så aaaalt for bekymret til over helga ) Takk igjen, dere er snille Ha en fin lørdags kveld!
Sonata08 Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Logget meg akkurat på for å spørre nettopp det samme som du akkurat har spurt om. Jeg er selv 9+0 i dag og har hatt murringer i hele dag. Akkurat slik jeg har før mensen. Syns det er utrivelig, men beroligende at det ser ut til at andre også opplever dette uten at noe er galt :-))
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er 9+5 og har også mens murringer, fryktelig ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå