Gå til innhold

Hvor mye tid bruker dere her inne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt helt avhengig jeg:p tihi.... Sitter ved data'n støtt.

Men det er jo så moro og nyttig.

Må skryte av BIM altså!!!!!! Har ikke vært borti andre slike nettsteder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje tilsammen 1,5 time hver dag:)

Skrevet

Ikke så ofte. Når jeg kjeder meg...kanskje andre-tredje hver dag.

Skrevet

Jeg er sykemeldt, og alene for tiden, så bim står alltid oppe på datan, titter innom regelmessig, svarer på innlegg,, leser innlegg og koser meg :) Bruker masse tid her hehe :) fra morgen til kveld.

Herlig å lese alle krangledebattene, røykedebattene og ellers det meste her.

Er en skikkelig BIMmer hehe

Skrevet

Titter stort sett innom hver dag, men hvor mye tid jeg er her i løpet av dagen avhenger litt av hva som skjer ellers egentlig. Jeg er også sykemeldt så noen dager er jeg her inne masse og andre dager titter jeg bare såvidt innom en tur, he he:)

Skrevet

ja jeg går hjemme og.. de siste dagene har jeg sittet som klister så lenge jeg orker da.. hehe..

syns det er så fint me disse sidene! man kan spørre og grave om alt og lære seg så mye nytt og erfaringer:)

Skrevet

Er innom hver dag,men ikke så lenge i gangen..bare innom og ser om det er kommet noen spennende innlegg..så logger jeg ut igjen.:)

Men sånn som ikveld, når jeg er alene hjemme, kan jeg nok bli sittende en stund ja..;) Men sånn rundt 20min per dag kanskje...

Var her myyye mer i mitt første sv.skap.Da var jeg inne her konstant.Men da var det myyye mer aktivitet her da. Og alt var jo så nytt og spennende!;)

Skrevet

Moro å se at det er flere som bruker mye tid her inne :)

Skrevet

alt for mye ;-)

laptoppen står på kjøkkenbordet, titter innom til og fra hele dagen- pt sykmeldt, litt her og en del på dib.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...