Mrs. X Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg og søsteren min skal kjøpe opphold på hotell med spa i 60 års gave til vår mor. Men det er jo mange å velge mellom, vi skal også ha med barn så da bør det jo være barnevennlig og....
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 KRAGERØ - uten tvil! Fantastisk annlegg, golfpark, tennispark, FLOTTE badebasseng (ute, inne, ute boblebad, badstue med panoramautsikt, mange fasiliteter i tilknytning til badeanlegget (forskjellige dusjer, duftrom, massagerom, saltvannsbad). Dette er åpent stort sett hele året, også utebassenget! Drøm for ungene:-) Ganske nytt, og helt utrolig fint! Tipp topp moderne og HERLIGE spatilbud!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Holmsbu hotell. Eller Oscarsborg
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 http://www.nasjonalefestningsverk.no/oscarsborg/hotell_restaurant
* 5 om dagen * Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Kragerø her også :-)) Åpnet for 1 år siden, og er kjempeflott.... Er selv fra Kragerø, og har vært der 2 ganger å spist middag....er absolutt å anbefale.....
Himmel og hav Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Holmsbu. Kjempeflott sted, nydelig mat og fine omgivelser.
Fiona- Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Pers Resort på Gol. Har et flott SPA med flinke folk og er helt supert for barna!!! Har hatt SPA der flere ganger. Mmmm deilig! Også har de Tropicana badeland for barna! Sjekk det ut på www.pers.no
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Kragerø er virkelig Norges flotteste (og nyeste) spahotell. Helt fantastisk, får ikke rost det godt nok! KJEMPEfine store lekerom for barna, et for de små (/masse fine leker) og ett for de litt større (eyetoy, film på lerret osv)
Mrs. X Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2008 Hm finner ikke noe sted på siden til å sjekke tilgjengelighet til Kragerø og Holmsbu. Må sjekke noen datoer med pris og slikt....Er det bare jeg som ikke ser godt nok?
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #13 Skrevet 8. mars 2008 Holmsbu er absolutt ikke verdt noe som helst for å være helt ærlig... Fint nok sted, men absolut ikke noe å rope hurra for. Har hørt mye bra om kragerø, og også spa-avdelingen til grang i Oslo! Grang har jo fått en ny "jente-etg" hvor norske kvinnelige kjendiser har fått designe vært sitt rom, der kan man også få bestille spabehandling på rommet Hvis ikke så vet jeg om flere som har dratt til praha på spa og betalt rundt 3-4000 pr pers for både fly, hotell og spabehandlinger hver dag.
Mrs. X Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. mars 2008 Har tenkt tanken om utlandet, men det blir så knapt med tid med utreise fredag ettermiddag og hjem søndag. Med barn og det hele... Vi bor rett utenfor Oslo så kunne tenkt oss å komme litt lenger bort. Men jeg fant en side for å sjekke tilgjengeligheten i Kragerø, men det er jo elt fullt hele høsten! Er jeg sent ute eller? Sjekket til og med for sent januar og februar og får bare opp at det er utsolgt....
Mrs. X Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. mars 2008 He he, det skal jeg gjøre, får sette opp noen datoer, håper de har noe, så veldig flott ut der.
Mrs. X Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. mars 2008 Så nydelig ut, men ingen ledige rom i perioden vi ønsker der heller.. SPA er visst poppis i Norge for tiden.
Lilletrille med to jenter Skrevet 8. mars 2008 #19 Skrevet 8. mars 2008 Hjelmeland spa. Nydelig plass ved havet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå