scoobidoo Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Hvilke "regler" har dere for innetider? Når må de være inne i helgene og i ukedagene? Biomor og jeg/far er ikke helt enige om dette tema. Derfor ønsker jeg å høre hvordan dere gjør det???
Sjokoladekaka Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 tenker 21 i vekene, skuledag rett etter, så altså søndag også. men fredag og lørdag 21.30. Det skal jo gjerast litt før leggetid; mat, TV osv..
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Inne innen senest 22.00 i hverdager (om lekser er gjort, rom er ryddet) Inne innen 23.30 i helger, men er ikke så ofte ute i helger, eventuelt på overnattingsbesøk..
yasmina Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Min soester er akkurat blitt 15 og maa vaere inne senest 22 paa hverdager hvis hun er ute da, sjeldent egentlig. KOmmer somregel hjem til middag kl 19 og gaar ikke utigjen. I helgene er det senest kl 23.
scoobidoo Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 "Yndig" tenker nøyaktig som meg. :-) Biomor er strengere på innetidene og vil ha henne inne halv ti i helgene. Men jeg har ikke lyst til å nekte en 14-åring å være på besøk hos venninnene sine etter klokka halv ti i helgene. Jeg synes det har noe å gjøre med å vise at man stoler på henne. Hm, det er vanskelig å være stemor, gitt.
Sjokoladekaka Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Berre ha dokkar reglar hos dokke. Er jenta å stole på, ser eg ikkje problemet. Er ho inne hos venner, så veit dokke jo kvar ho er. Det er jo ikkje det samme som om ho hadde rekt gatelangs. Eg har mine grunnar til mi innetid:)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Mine nieser må være inne mellom 2130 på hverdager, på 2300 i helgene. Kommer an på hvor de er. Er de hos en venninne i nabolaget får de være lenger, er de på fritidsklubben må de vere hjemme 2230. Rett hjem med andre ord:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå