Trulte76 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Leste en plass på nett..at jenta tar skjønnheten fra sin mor og gutten gir skjønnhet til sin mor Hva erfaringer har dere? jeg har to jenter fra før..og var ikke kvisete i noen av de svangerskapa. Nå ser jeg ikke ut..masse kviser på haka og oppover ene kinnet ikke forsvinner de heller..tips mottas med takk hehe Dere som har hormonkviser i svangerskapet..hva fikk dere hva venter dere? Jeg har ikke vært på UL så har ingen anelse om kjønnet på den lille i magen..
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Har aldri vært plaget av kviser før i livet, men da jeg ble gravid poppet de opp overalt. Det eneste som funker på meg er å bruke peeling hver kveld. Venter forresten gutt=)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 jeg har og hørt d som HI skriver om at jente tar skjønnheten fra sin mor...men så snakke jeg med ei godt voksen dame og hun sa at nei d var feil...det var omvendt...og ho pleier aldri ta feil på kjønn når hun ser noen som er gravide... men jeg vet ikke....
Bdur Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Har hørt at jenter tar skjønnheten fra mor,så jeg var SIKKER på at jeg skulle få en jente :) har aldrig vært plaget med kviser (har vært gravid 3 ganger før) men denne gangen kom det masse kviser på ryggen + på haka,veldig pent hehe men jeg skal ha en gutt,så det stemmer ikke helt i mitt tilfelle hehe
snart mamma til 2 i juni Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Fikk masse kviser jeg oxo med en gang jeg ble gravid, eneste som hjelper litt er solarium som tørker de. Og jeg venter gutt
Buble Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har aldri vært plaget med kviser før jeg ble gravid. Etter at jeg ble gravid poppet det ut på hake osv, til og med på brystet (over puppene). Venter GUTT :-) Så jeg tror det er omvendt ja:-)
snart mor til 3 Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 gjennom hele puberteten hadde jeg kanskje to kviser tilsammen. sist når jeg gikk med gutten vår fikk jeg ikke en eneste kvise.. nå ser jeg ut som...ja...hormonkviser og uren hud noe så til de grader!!! har ikke funnet noen løsning enda,så tar imot alt av tips om der er noen fornuftige...sukk...
snart mor til 3 Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 glemte å si at vi venter jente denne gangen ja... så her stemmer det bra..
*Willow* Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Fikk en tre-fire kviser i starten av svangerskapet, men nå er hudene min penere enn på lenge. Samme med håret, det er kjempetykt og ekstremt krøllete. Jeg venter ei jente:)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 I forrige svangerskap poppet det ut masse kviser på hake/kinn/hals, og jeg fikk gutt......... )
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Jeg så akkurat ut som vanlig, ingen kviser, høy mage som kun syntes forfra, hovnet ikke opp i ansiktet på slutten osv. Fikk jente jeg selvom alle slike tegn tydet på gutt...
Trulte76 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2008 jøss..ifølge dere så virker det som det er gutt når man har masse kviser hehe..hadde ikke kviser med mine to første (jenter begge) så spent å se hva den lille er for noe ellers er svangerskapa veldig like..bortsett fra kvisene hehe
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 9. mars 2008 #13 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har vert heldig opp igjennom tenårene og sluppet unna kviser stort sett, men både med førstemann, i andre svangerskap (vet ikke kjønn, pga sa) og i dette svangerskapet har de poppet frem i vilden sky. Førstemann ble jente, og den i magen er visst av samme slag, så for min del stemmer det
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 Masse kviser særlig på hals, skuldre og rygg. Usj, ikke ærlig glad i dem nei. Men det går heldigvis over. Tar bittelitt solarium en gang i blant, det hjelper litt synes jeg. Venter en gutt.
Frøken Tredjegangs Skrevet 9. mars 2008 #15 Skrevet 9. mars 2008 Stemmer her og! Jeg ble kjempefin i huden, og fikk tykt flott hår når vi venter 1.mann. (gutt) Men nå er jeg tjafs på håret, mister masse hele tiden - og jeg ser ut som en tenåring i den verste puberteten i ansiktet. Store, dype kviser rundt alt - til og med på halsen! Og hormonutslett rundt munnen.. Helt herlig, kan man si.. Og vi venter jente denne gangen..
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #16 Skrevet 9. mars 2008 jeg hadde masse kviser i ansikt særlig på haka og på ryggen sist, fikk ei jente. nå har jeg vært plaget med kviser på ryggen, men ikke i ansiktet...hm kanskje det er en gutt denne gangen..hehe gøy å spekulere på slike kjerringråd.
2 fine små Skrevet 9. mars 2008 #17 Skrevet 9. mars 2008 Ingen kviser sist, blomstret opp og var saa pen atte....det ble jente. Ganske saa tullete hud denne gangen, i ansiktet, litt saanne smaa irriterte kviselignende greier, gjerne litt i klynger, usj!! UL viste gutt i uke 13 og jente i uke 18, saa vi er ikke 100% sikre paa hva det blir vi. Men mye er veldig annerledes denne gangen, jeg har ogsaa hoey kulemage denne gangen, mens sist hadde jeg bred lav mage, saa....
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #18 Skrevet 9. mars 2008 fikke gutt første gang da fikk jeg kviser fikk jente andre gang da fikk jeg kviser skal ha gutt denne gangen men ingen kviser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå