mami78 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Hadde litt brunaktig utflod i dag.Var på UL og så hjertet slo(7+5). Legen sa at jeg må ta det med ro og ikke løfte ting. Har ikke blødd mer. Er sjansen stor for SA, MA?Hva tror dere?Noen som vet...
Tirilmor82 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har også hatt brunaktig utflod og blødning (i går), men iom. det var fredags kveld har jeg ikke kontaktet lege enda. Er borte igjen nå da, men skal ringe legen mandag morgen. (Er 10+2 i dag) Er det i dag du har vært på UL eller? Så lenge du har sett et hjerte som banker, er sannsynligheten for at det skal gå bra enda større enn statistikken (Som er over 90% nå), så dette går nok bra! Har lest at det er ganske vanlig med små blødninger, og i de fleste tilfeller er det ingenting.
mami78 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Takk for et fint svar!Var på Ul i dag.Bor like ved et sykehus. Ble selvsagt litt redd for jeg har to barn og hadde aldri blødning med de...Men dette er ellers også et veldig annerledes svangerskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå