Gjest Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Da har vore for godt til å vera sant har eg tenkt,so kjøpte cb digital idag... og der stod det gravid,etter 1 minutt:-) Hurra.... No kan eg vel slippe jubelen løs;-)....
Tuttelure Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Gratulerer:) det gjorde det på min test og:) fantastisk deilig:)
Går for gull Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Jubler med deg:) De testene ljuger ikke!!!!
lykkelig-mamma Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 hei:) gratulerer! Det samme stod test i går formiddag:)
Mamman til Alida J. Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Tok samme testen jeg å. Men jeg fikk en halv time og venta på at "IKKE" skulle komme frem foran! hehe....var helt uvirkelig....
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Ja,ikkje sant??;-) Men vi får vel berre nyte da:-) Blir spennende fremøver..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå