Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 på Stovner senter for en tid tilbake, er det mulig og vrikke slik på rompa og fremheve puppene såpass mye? Herregud du er patetisk og jo mer man vet at du kanskje ammer så ser det jo rett og slett ut som noen silikonpupper, men det er kanskje det du har?
MrsDior & baby-Dior Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 =S har du lagt ut en tråd om deg selv.. ?trodde det var litt ut nå og slenge dritt om andre med navnet i hovedtittelen....
Vimsefjott Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Trist at dette er alt noen har intelligens til...bra det er noen her inne som praktiserer litt intelligent søplehumor:))))
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Herregud! dette er jo mamma25 som har lagt ut selv!
☆Anonymia☆ Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 oi oi oi så misunnelig du er HI..hahhahaha =)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 hahahahahah silikonpupper? Jo takk for komplimentet du.. Skulle gjerne hatt det jeg... ) Du får hilse på meg neste gang da vettu, om du tør ;o)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Jeg må si at utfra din beskrivelse, hi, fikk jeg egentlig mest lyst til å knulle henne, uavhengig av legning, så jeg tror du bomma litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå