Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg med svar på mitt spørsmål, da dette er første graviditet og derfor ikke helt vet hva som er normalt eller unormalt.

Jeg testet gravid på CB digital forrige søndag. Men de to siste dagene har jeg mistet mye av symptomene, mindre ømme bryster og ikke lenger metallsmak. Er dette et tegn på MA eller SA, går på cyclogest(progesteron) og vil derfor ikke få en blødning som gir svar, eller er det normalt at symptomene kan komme og gå. Trodde de skulle bli sterkere og sterkere.Føler meg ikke gravid lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

symptomene kommer og går, noen ganger kan du være helt symptomfri mens andre ganger kommer alt på en gang.. og det kan forandre seg fra time til time.. bare slapp av du... Dersom du er veldig bekymra så kan du jo ordne en UL eller en blodprøve som sjekker og hcg nivået stiger eller synker..

Skrevet

Takk for svar. Ja får dra til legen mandag. Ikke vits med UL da bare er 5 uker i morgen vel? Er det ikke slik at man må måle HCG med 2 dagers mellomrum og at dette vil gi svar på om man har mistet eller om den lille gror der inne fortsatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...