Gå til innhold

Alkohol i kveld eller ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke bestemt meg,hehe.

Kjenner jeg er sliten.Eldstegutten har vært syk hele uka (bra i to dager nå) Et nært familiemedlem ligger på det siste så vært på sykehuset hver dag.Er stabil nå,så trygg på at det ikke skjer noe de nærmeste dagene.

Skal på middag med nære gode venner i kveld.Kjenner jeg trenger å komme meg ut litt...gleder meg:o))

Men så....skal jeg kjøre og våkne uthvilt og frisk i morgen,eller skal jeg unne meg litt vin og nyte kvelden fullt ut?

Hehe,jammen ikke lett:o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par glass vin høres ikke vondt ut nei:

Selv er jeg så kjedelig at ikkenoe kommer før søvn,så jeg hadde sikkert kjørt;-)

Men kos deg hvis du orker!

Skrevet

Høres ut som om du fortjener et lite "break" fra en slitsom hverdag med sykt barn og nært familiemedlem! Unn deg litt vin, du:o) Sikkert noen andre som kan kjøre?:o)

Skrevet

Høres ut som du fortjener å ta deg litt fri og kos deg med alkohol! Jeg for min del spiser pinex forte og morfintabletter etter operasjon i går, så jeg tror ikke det blir noe alkohol i denne gården!

Kos deg med et glass vin eller øl! Ser ut som om du fortjener det!

Skrevet

Jeg sa til mannen min at jeg kom til å kjøre tidligere i dag.Dette har nå kommet de andre gjestene for øret.Nå har flere ringt og overtalt meg....vi skal visst ha det skikkelig morro i kveld.

Jaja,takk for koselige svar.Jeg lar bilen og tankene være hjemme,og kooooser meg i kveld:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...