Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken bh-størrelse bruker dere?og har dere kjøpt større i ammebh?

ikke så viktig,men bare morsomt å høre

jeg har små pupper,bruker b 75,har kjøpt b80 i ammebh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de anbefaler vel å gå opp hvertfall en cup også, gjør de ike?

Skrevet

Jordmor på sykehuset sa en cup opp i fra hva man bruker i slutten av svangerskapet - for meg som har gått fra c75 til e90 i svangerskapet - så kan jeg ikke fatte det, men hun sa så.....

Skrevet

Mine pupper har hatt samme str med el uten melk, så jeg satser på samme str som normalt, men den er stor.....80 E. :-)

Skrevet

Har gått fra 75c til 85dd. Har to mndr til termin. Lurer på hvor dette skal ende.....

Skrevet

Ææææ! Ikke si at B er små pupper da ;) Jeg har såvidt begynt å få fylt opp mine A-cuper, og er 33 uker på vei! (Ikke er jeg verken liten eller tynn heller) Er redd jeg må amme med babyen nesten oppunder haka hvis det ikke skjer noe drastisk her.....

Skrevet

jeg har gått opp fra str 75c/d til 75 g/h.. (uke 32) syns det er helt forjævlig rett og slett.. alt for stort. men det går jo ned igjen etterhvert:)

Skrevet

Jeg bruker 85 H nå, skal prøve å få tak i amme bh i 85 I eller J. Men det er ikke noen butikker her som selger store str, dvs over G.

Skrevet

Ikke alle får større bryster før etter fødsel. (lucy themI)

Skrevet

hadde 75b, nå har jeg kjøpt amme bh i 80c....

Skrevet

blir puppene enda større etter fødsel når man begynner å amme? eller er de liksom på sitt største nå rett før fødsel.?

Skrevet

Jeg har alltid brukt 85 D....både før under og etter svangerskap....og når jeg ammer....så det er ikke alle som forandrer seg. Dt er nok veldig individuelt...

Skrevet

Bruker 85 D til vanlig, å har 85 E til ammeBH.

Skrevet

Jeg har gått opp fra 70FF til 75G/ GG (2/ 3cuper), er straks termindato nå så da regner jeg med at de blir enda en cup større..

Har hørt at når melka kommer for fullt så blir det ordentlig Dolly Parton pupper ,til den får stabilisert seg og går ned igjen. Det gjelder sikkert ikke alle, men de fleste

Skrevet

Kan anbefale nettstedet

www.bravissimo.com

Her har de store størrelser.

Mulig du må betale litt i forenklet tollbehandling, men det er det velmverdt, fremfor å gå med feil/ uten bh?

Skrevet

Jeg bruker forøvrig 80F, både nå og til vanlig.

Regner med å kanskje måtte opp i 80 eller 85G i amme-bh.

Gikk fra 80D til 80F da jeg skulle ha første, og har aldri gått ned igjen....

Skrevet

jeg bruker til vanlig80/85D har også godt greit å bruke under svangerskapet.

har en amme bh i 90e , tror jeg fikk den av mitt søskenbarn.

hvor får dere kjøpt bher i så høye cupp?

Skrevet

Jeg kjøper mine til vanlig på Lindex eller på undertøysforretninger.

Både Triumph, Passionnata og et par andre merker finner du der, og i alle fall opp til F-cup.

Skrevet

Ellers selger Babyshop ammebher i merke Anita, som går opp til Gcup.

Enda større cup får du på Change, Lalina og La senza... (også for dem som er smale rundt ribbena).

Skrevet

Fikk beskjed av jordmora på sykehuset at de vil øke særlig i starten, men når ammingen er i gang, så vil det kunne gå litt tilbake igjen, men uansett større enn "vanlig"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...