Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som bruker det? Har dere mange bivirkninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud, hvorfor higer halve norge etter å gå rundt brune hele året? det ser helt jævlig ut!! orangebrun av en sprøyte i magefettet! digg!

Skrevet

Jeg brukte det før, slutta nå da.. Men, jeg ble kjempe brun og er brun ennå! Ble faktisk ikke orangebrun:P Men, nopp hadde ingen bivirkninger..

Skrevet

pale is the new tan... trall!!!

bare ta seg en tur på BI og se på alle de solbrune..ehm..soloransje damene der oppe.. Kanskje du ikke så det selv at du var oransje. hehehehhe!

bi-virkninger kan være

- kåthet spes for gutter..i noen dager/timer etter sprøyten

- nedsatt apetitt, men ikke over lenger tid og sjeldent etter de første sprøytene...

andre bi-virkninger er ikke kjent da stoffet ikke er godkjent og man ikke aner hva det gjør med kroppen. lykke til.

Skrevet

Men det finnes jo en grense for hvor mye man burde ta også da!! Enig i at det ikke er noe pent å ta så mye at man ser ut som en bamsemums... Men hvis man vil bruke litt bare for å få litt farge før sommeren kommer så synes jeg ikke det gjør noe.

Skrevet

Jeg var faktisk ikke oransj:P Men, ja jeg er enig det er mange ukjente bivirkninger med melotan så det var derfor jeg slutta.. Nei, jeg holder meg til og ta sol og ikke putte noen ukjente stoffer i kroppen min mer!

Skrevet

Altså du tar en sprøyte hver dag i ca to uker så trapper du ned på det! Du må ta sol i tillegg for og opprettholde fargen.. Jeg slutta med det for 2mnd siden og jeg er fortsatt brun, så det funker bra.. Men, om det er så bra for kroppen?! Er en annen sak..

Skrevet

joda, men jeg tror man blir litt blind over hvor brun man egentlig er.. eller blir. Man ser det ikke sjøl at man går rundt som en neger på ål stasjon enda man er født hvit som snøen!

Har en venninne som er helt avhengig av solarium og jeg kan se sol-skadene hennes på 4 meters avstand men hun ser ikke engang at hun er usansynlig brun i februar liksom. Og rynkene rundt munnen ser hun iallefall ikke! ick! Sol er ut! Solfaktur 30 i fjeset ja!

Skrevet

Lyst til å prøve jeg, men er jo litt skeptisk ettersom det kan være mange ukjente bivirkninger...Tar såå lang tid før jeg får farge av å sole meg vanlig om sommeren, blir liksom ikke brun før i slutten av august...hehe.. Hvor får man kjøpt dette da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...