Gå til innhold

Termin 17.11:)


Tuttelure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvor er du i fra da:)? prøvd lenge? symptomer? dette er spennende.. byner i praksis på sykehus i morra jeg.. som spl- student.. jobber i tillegg i hjemmetjenesten.. bekymra for om det er farlig med tunge løft....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra Tønsberg, men bor i Sandefjord. Har prøvd i 7 månder, så venta vel egentlig at det skulle ta litt tid, så ble veldig glad når testen var posetiv på fredag:)Har ingen symptomer idet hele tatt, har litt mensenlingnende smerter. Har hørt det ikke er bra og løfte tunge ting, så ville nok tatt det litt med ro med løfting. Hvor lenge har dere prøvd?

Hvor er du fra? Gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki:) ganske "like" vi da:) har prøvd siden september - 6 mnd, 7.pp. helt vanvittig utrolig ubeskrivelig - for godt til å være sant følelse da testen var positiv!!!! godt å høre at det er flere som ikke har noe særlig til symtpomer.. bekymra for at jeg ikke er gravid.. men jeg er jo det.. hehe.. litt mensmurring i kroppen det siste døgnet.. Jeg er fra Østlandet - bor på LillehammeR:) er 23 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut idag at æ e gravid æ :) Etter 5 positive testa idag må det vel begynne å gå opp før mæ... hehe... Termin 17.11. Bor i Tromsø, 26 år, og dette e min nr 3. Men nesten en liten attpåklatt (7,5 år opp til neste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tok 2 tester jeg da, trodde lissom ikke helt på den først, tihi :P

Klarer nesten ikke og tenke på noe annet nå:)

Går nok mere opp for oss når vi begynner og få mage;)

Dette blir min første, så er veldig spent på hvordan detta vil gå:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må teste igjen i morra tidlig jeg for å bare få det bekrefta enda en gang:) det er fortsatt litt rart.. tror ikke helt på det.. er redd for at det er exu, eller tom fostersekk eller ett elller anna.. har vært for mye på disse sidene før jeg ble gravid.. og lest om alt det gale som kan skje:( ikke lurt i det hele tatt.. tror jeg ringer gyn og spør etter tidlig ul og.. skulle ønske jeg hadde vært lenger på vei når jeg hadde funnet det ut:) hehe.. høres så lite ut med 4+2 lissom.. måtte si det på praksis i dag og.. med tanke på tungeløft og cellegiftpas.. RART.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka jeg var litt dårlig i går kveld, ellers merker jeg ingen ting. Men er forsatt veldig tidelig. Gleder meg veldig til det kommer mage jeg da, tihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki:) uff jeg blir så dårlig i magen når jeg spiser middag jeg:( blir stappmett bråmett og får vondt i magen. har gått ned 2 kg.. siden lørdag. eneste tegnet på at det er noe som skjer:) for jeg har ikke klart å gått ned i vekt på leeenge:) tihi gleder meg skikkelig til å få mage :) det er så fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...