Gå til innhold

Har noen av dere andre alenemødre planer for sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å finne på noe med gutten min, han blir 1 år i starten på juli.

Vet ikke helt hva jeg kan gjøre, men har lyst til å reise bort fra Trondheim en tur. Har ingen å reise med da, så det blir bare meg å lillemann...

Noen som har forslag om hva vi kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg dro til syden med gutten min sist sommer . da var vi ikke single enda da...

traff en singel mamma allerede på flyplassen.

tja, dere trenger jo ikke dra på lang tur heller da. massee småturer på stranda osv....

Skrevet

Eg sjølv var heime det året var 1 år, skal også vere heime i år tenker eg, ho blir 2 i april. Evt. vi tek oss ein tur på akvariet i Bergen. El. er det jo koseleg å reise til andre man kjenner i Norgs land. Ei langhelg f.eks. Om man f.eks har venner med små barn. :)

Skrevet

her blir det ikke mye turer, blir vel noen småturer på hytta og til oldemor, også stranda osv =)

Skrevet

Vi har planlagt å dra på ferie med foreldrene mine i sommer. Så vi skal til kristiandsand dyrepark og på kaptein sabeltann forestilling. Men nå er jo sønnen min noen år eldre enn din da :) han er 3, 5 år i sommer.

Skal videre til danmark og være der i 2 uker. Foreldrene mine har camping vogn og vi skal ha telt :)

Dem sommeren sønnen min var 1, 5 år. var vi hos noe familie i spania. Deilig varmt og vi bodde nærmest i bassenget. En kjempe flott ferie det også.

Men er som mange sier her at det kan være koselig med noen småturer ol i norge siden barnet ditt er så liten enda.

Håper du finner på noe koselig uansett...

Skrevet

Mini blir også 1år i juli. Jeg har tenkt å ta småturer på stranden, blir sikkert invitert med på hyttetur med mamma/pappa, og "svigers", også mulig en tur til nord-norge å besøke annen slekt på pappan sin side. Også har jeg tenkt å ta ham med på telttur/badetur (Om sommeren blir bedre enn fjorårets vel og merke...) Du får komme ned til oslo og bli me på teltur;)

Skrevet

har snart en 2 åring. blir nok tur til syden. kanskje med pappan og eller kanskje med mormor og besefar.

skal også kanskje til sommerland i bø, kr sand ( tenkt å kjøpe meg telt), amadeus dyreparken, hoppeloppeland, giga gøy og litt hit og dit.

vi skal kose oss i sommer - helt sikkert.

åpen gård er jo hyggelig da.

Skrevet

Vi skal ei uke på hytta til mamma som ligger utenfor Kr.sand. Da blir det et besøk i dyreparken også:)

Også skal vi ei uke til syden¤¤¤¤

Den turen bestiller jeg den dagen huset er solgt, så hvor og når aner jeg ikke enda ~men jeg gleder meg uansett!

Jeg og bf er venner og vi har vært på samme sted hvert år, så det er mulig vi ferierer litt sammen også.

Skrevet

jeg og småen på 15 måneder skal til syden. tenkte og ta en hoppe på tur. siden vi kan reise hele sommeren. om det blir sammen noen eller alene vet jeg ikke enda. :)

Skrevet

Skal til bulgaria med 4,5 åringen.

Ellers en tur på fjellet, telttur ved sjøen, dyreparken hadde vært knall etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...