lykkelig78 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg for min del våkna opp til en ikke så hyggelig lørdag....tr hadde kommet gitt.... Og jeg som hadde så lyst til at det skulle klaffe denne gangen. Jeg bor ganske langt fra foreldrene mine, så ser dem sjelden, men skal dit i påska.Hadde så lyst til å ha noe hyggelig å fortelle dem, men det ble ikke slik denne gangen gitt... Så fikk meg en liten knekk i dag tidlig..... Men nå må jeg hoppe over i 8. pp med godt mot! Hvordan går det med dere jenter??????? Håper noen kommer med glade meldinger!
puse 08 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Huff da det var leit:( Blir enda verre når du hadde tenkt å overraske dem... du får stå på videre, bedre lykke neste gang:) Vet ikke helt hvordan det går her. Hadde kanskje ikm i går men er noe ustabil og har ingen symptomer på verken det ene eller det andre... Testa i dag tidlig men den var selvsagt neg, var jo derfor jeg skulle vente med det. Jaja tenker jeg blir med en periode til:)
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 vet ikke helt hvordan det går skulle etter mine beregninger fått tr i dag men fåreløbig ikke kommet... *krysse fingrene* men er typisk at den bare er en dag eller noe forsinket.... ikke testet enda, bestemt meg for og ikke gjøre det før tidligst mandag når jeg er tilbake på hybelen...
Momlegåsegg Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Tr kom til meg i går for meg så da prøver vi igjen. Da har jeg store planer for påskehelgen. Regner med å ha EL da, og håper det kan klaffe neste gang...Tvi tvi til alle som det ikke gikk for denne gangen... og lykke til til dere som forstatt ikke vet enda...Gi oss svar, er spennende å høre...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Jeg fikk besøk på tirsdag! 5 dager før forventa. Blør til vanlig mye(7 hele dager) men dette er ekstremt.Fosser jo ut! Første mens etter MA så tror nok det er vanlig! Egentlig godt at den kom før, for jo fortere kan vi forsøke igjen. ¤prøve å tenke litt positivt¤
LinnPinn | Høygravid | Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Tr skulle vært her i går, får alltid besøk på dagen, og alltid på morgenen. Men nei, i går kom besøket heldigvis ikke.. Men testet negativt dagen før IKM og på IKM og i dag. Så nå har jeg bestemt at jeg ikke skal teste før om maaaange dager, om jeg greier å holde med på benken så lenge. Samboer er blitt helt vill etter å teste. Har så store forhåpninger begge to. Har så masse symptomer også, men kan jo bare være kroppen som spiller meg et puss.. Har vondt i korsryggen, kvalm, hodepine, oppbløst og så sinnsyke humørsvingninger, pluss stikkninger i nederste del av magen, så var jo nesten helt sikker på at jeg skulle få besøk av tr i går. Så nå får jeg bare gå å vente å se.. Nesten til å bli gal av.. Hadde vært gøy å kommet med et lite "spesielt" påske egg til mor og far og svigers, med en lapp der det skulle stått: "Gratulerer, dere skal bli besteforeldre"... Det hadde vært en annerledes og artig måte å fortelle dem det på ... Men det er enda håp, ettersom tr ikke har kommet. Spurte min mor, om hvor lenge hun gikk før hun oppdaget meg, og hun fikk ikke positivt på test før det nesten hadde gått to måneder.. Så får håpe jeg slipper å vente så lenge, for da blir jeg gaaal... Men dere får ha en kjempe fin kveld videre jenter Nå skal jeg se Varg Veum filmen:) Tillykke til dere som har fått positivt svar denne helgen, og jeg krysser fingrene for dere andre, som også venter klemklem
Shiny84 Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 har ikke fått tr i dag som er forventet ikm, men tror nok bare jeg er forsinket, er oppblåst, mye luft, ømme bryster, emosjonell og vondt i korsryggen av alle ting, den var ny. Men i går kveld ble jeg så veldig kvalm, helt utslått og svimmel.. var kvalm på dagen i dag også, så jeg testet, men den var neg, så tr er nok rundt hjørnet
LinnPinn | Høygravid | Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Hei nr3?!? Får håpe kvalmen og alt det andre tyder på noe annet da :-) Og at tr ikke kommer!!
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 enda ikke noen tegn til tr... så er bare å håpe på det beste... men spørs om den ikke kommer i morgen:s typisk det... ikke tatt noen tester enda,... bestemt meg for å vente... krysser fingrene for alle andre og ønsker de som det ikke klaffa for denne mnd masse lykke til neste mnd;)
Shiny84 Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 ingen tr, men testet neg i går... skjønner ikke hvorfor ikke mens ikke kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå