Pocoyoツ Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Ser du har tatt liten bukplastikk. Hva innebærer det? Har du fjernet hud fra magen da? Sa legen din noe om hvordan magen din ville komme til å bli hvis du evt blir gravid på ny? Vil den "bli ødelagt"? Vurderer bukplastikk, men er usikker på om vi er ferdige med å få barn. Vi har 2 nå.
Lille L Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Hei Hei, ja jeg tok det for 4uker sia.. Liten bukplastikk+ fettsuging.. Jeg la på meg 30kg da jeg gikk gravid med min datter.. Gikk ned mesteparten av de, noe som gjorde at magen min hadde mye hud og hang litt.. Jeg er jo ganske ung, så jeg ville ha en fin mage! Og jeg skal jo ikke ha nestemann før om mange år, så derfor tok jeg den operasjonen.. Kirurgen sa at det gikk helt fint og bli gravid etter bukplastikk men, hvis jeg la på meg så mye igjen så kunne resultatet bli ødelagt! Operasjonen innebærer at det fjerner det av løshud du har, og fettsuger magen, rundt og ryggen.. Jeg har et ganske så pent og tynt arr som er langt under buksekanten og synes ikke.. Mye av strekkmerkene mine er borte, og magen er helt flat som før:D Angrer ikke et sek på at jeg gjorde det!
Pocoyoツ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2008 Sa legen din noe om at huden diin er veldig elastisk? Min fastlege sa til meg en gang at hus\den min har dårlig elastisitet, lurer derfor på om resultatet kan bli ødelagt ved en evt graviditet.. hva måtte du betale?
Lille L Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Hmm, han sa ikke no om huden min.. Men, jeg fikk veldig mye strekkemerker så kanskje den ikke er så elastisk?! Nej, skal ikke si noe om det for det vet jeg ikke.. Men, jeg måtte punge ut med 38000kr for operasjonen.. Verdt hver eneste kr;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå