72moddelen og tulla Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Flere som sliter med å våkne gang på gang av vonde kynnere? Noen som vet hva det kommer av og om det betyr om noe er på gang?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Har også vonde kynnere på natta, håper jo stadig det skal være rier, men nei da.... Da jeg fikk første barnet våknet jeg av vonde kynnere/rier, så sikkert derfor jeg håper litt ekstra på at fødselen er igang.... Det er vel ganske vanlig, og fungerer nok bare som modning foreløpig.
yvve73 Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Ja, eller det vil si, hvis jeg er på do om natta( noe jeg er hver natt :=), så får jeg ofte vondt etterpå. Det kjennes som menssmerter nederst i magen, og varer ufattelig lenge. Mye lenger enn rier. Sliter dermed ofte med å få sove igjen etterpå. Jeg har bare en uke igjen til termin, så jeg bare venter og venter på at ting snart skal skje.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Hadde mange av dem ganske tett i natt.Vet ikke om det er kynnere eller masrier eller vanlige rier eller hva. Trodde nærmest at jeg var igang, men alt ga seg etter noen timer også sovnet jeg. Når jeg våknet igjen var de borte og jeg har gått heeeeeeeeeeeele denne laaaaaaaaaaaange dagen uten å merke noe som helst. Ved forrige fødsel begynte riene på samme måten og varte i ca 2 døgn hvor det første døgnet egentlig foregikk ganske rolig og det var ikke så vondt, hadde liksom ønsket at jeg skulle komme igang litt raskere denne gangen. Men, neida ingenting skjer. Nå skal jeg spise biff og bakt potet for å fylle på litt i den allerede stappfullemagen min:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå