Gå til innhold

Baby Ingvild er født!

Anbefalte innlegg

Skrevet

06.mars klokken 05.16 kom vår lille skatt til verden. Hun veide 4165g og er 51 cm lang. Har masse sort hår og er selvfølgelig vakrest i verden.

Fødselen fikk en pangstart med rier som kom med 3-4 min mellomrom helt plutselig....etter å ha fått modningsgel på morgenen onsdag.. Fra 3-8 cm åpnin tok det 3 timer. Jeg fikk epidural og sugde lystgass som en helt før pressriene kom for alvor. Litt drama når dem stoppet opp, men jordmor satte på drypp og det tok seg opp. Hun kom til verden med sangen lykkeliten i bakgrunnen. Tilstede var far, jordmor, mormor og barnepleier. Revna ganske mye og er sydd sammen som en annen kjøttrull, men det er ikke så viktig.

Alt er bra med den nye familien. Vi valgte å dra tidlig fra sykehuset siden mamma er hjemme å hjelper oss med alt mulig. Slapper bedre av her. Ingvild er frisk og fin. Ammingen er veldig godt i gang så alt er i skjønneste orden.

Til alle damene her inne...tusen tak for støtte, godord, latter og svar dem siste 9 mnd. Nå flytter jeg inn på Din Baby. :)

Lykke til med resten av svangerskapet jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med lille Ingvild :o) Kosa dere masse framover og lykke til :o)

Skrevet

Gratulerer med en flott jente med et nydelig navn!

Skrevet

gratulere så mye med den lille jenta=)ser så frem til at d er min tur=)

Skrevet

Gratulerer så masse! Kos dere: ))

Skrevet

gratulerer masse:) god deg på din baby:)

Skrevet

Jøss!!...Her gikk det fort gitt :o) Gratulerer så mye med lilletulla :o)

Skrevet

Gratulerer med store, skjønne jenta!

Var så heldig å få se farmors skrytebilder når jeg leverte i bhg 3 timer etter fødselen din ;-)

Også så jeg selvfølglig bilde av den stolte familien i avisa i dag ;-)

Dere har hvertfall en farmor på rosa skyer om dagen ;-)

Kos dere og nyt hvert sekund!

Skrevet

Hehe.. ja her er det rosa babylykke. Min mamma er her som avlaser disse første dagene og Eva kommer titt og ofte innom. Det er så kjekt med engasjerte besteforeldre. :)

Bildet i avisa er tatt 5 timer etter fødselen.. så helt fresh var man da ikke. :)

Skrevet

Gratulerer så mye med veslejenta!

Nydelig navn har hun også fått! :)

Skrevet

grattulerer så mye og lykke til videre:)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...