Gå til innhold

flere som har hatt missed abortion?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk dessverre den triste beskjeden på torsdag på ultralyd, var 13uker da.....

fikk da 2tabletter som jeg skulle ta for at det skulle komme ut selv....

men...skal det være så store menssmerter? hvordan var det til dere?

skal på ultralyd igjen mandag, håper alt har kommet ut så jeg slipper utskrapning..

hadde dere noen problemer etterpå, med infeksjoner eller det å få tilbake en normal syklus?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

håper det går bra med deg!

Jeg har opplevd to MA det siste året. En som ble oppdaget på ul i uke 18 og en på tidlig ul i januar i år i uek 8. Fikk utskrapning begge gangene, så jeg hadde ingen smerter. Fikk tilbake mensen etter 4 og 5 uker. Etter den første MA'en så slet jeg litt med mellomblødninger og annerledes mens. Denne gangen har jeg ikke hatt det. Tok 11 pp før jeg ble gravid igjen (og mistet), men håper det går raskere denne gangen.

Hadde ingen problemer eller infeksjoner etterpå.

 

Håper det går bra!

Lykke til!

Skrevet

Hei. Hadde en ma 10 januar. Var da 11-12 uker på vei. Men fostre døde engang i uke 8. Fikk utskraping med en gang på sykehuset. Ingen smerter etterpå. Blødde lenge,vær dag i 2-3 uker. Så vær 3 dag en stund. Fikk mensen 39 dager etter utskraping.Som er rett etter min syklus. Hadde mensen i 14 dager.Nå har jeg ikke blødd på 1 uke. Ingen infeksjon. Skal vente på en mensen til,så vil jeg prøve å bli gravid igjenn.Håper det går bra da!

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...