Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår får mme og 1 grøtmåltid. Nå får hun ca 800 mme i døgnet, og 100 ml grøt. Hvordan er dagene hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dettte lurer jeg også på

dytte

Skrevet

Rundt 5-6 mnd innførte vi følgende måltider (sånn ca)

 

Frokost kl 8 - mme

Frokost2 kl 10 - grøt og vann (eller forsøk på å drikke vann...)

lunsj kl 13 - mme

Middag kl 16 - middagsglass og vann

Kveldsmat ca 18.30 - grøt og mme

Så 1-2 måltider mme på natta

 

Lagde alltid mme av 150 ml vann + pulver. Da fikk han spise til han var mett. Drakk han opp alt lagde vi mer. Dvs ca 750 ml pr døgn.

Grøt lagde vi av 5 ts pulver + melk eller vann til ønsket konsistens.

Skrevet

Glemte to ting ...

 

Han fikk/får ofte fruktmos til melken kl. 13

Vi blander ofte fruktmos eller sviskesaft i grøten så det blir litt større porsjoner enn jeg gav inntrykk av i sted ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...