Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jenta vår får mme og 1 grøtmåltid. Nå får hun ca 800 mme i døgnet, og 100 ml grøt. Hvordan er dagene hos dere?
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Rundt 5-6 mnd innførte vi følgende måltider (sånn ca) Frokost kl 8 - mme Frokost2 kl 10 - grøt og vann (eller forsøk på å drikke vann...) lunsj kl 13 - mme Middag kl 16 - middagsglass og vann Kveldsmat ca 18.30 - grøt og mme Så 1-2 måltider mme på natta Lagde alltid mme av 150 ml vann + pulver. Da fikk han spise til han var mett. Drakk han opp alt lagde vi mer. Dvs ca 750 ml pr døgn. Grøt lagde vi av 5 ts pulver + melk eller vann til ønsket konsistens.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Glemte to ting ... Han fikk/får ofte fruktmos til melken kl. 13 Vi blander ofte fruktmos eller sviskesaft i grøten så det blir litt større porsjoner enn jeg gav inntrykk av i sted ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå