Gå til innhold

Blir puppene "små" igjen, etterpå?`

Anbefalte innlegg

Skrevet

At puppene vokste var det første synlige tegne på graviditeten.... Og de har blitt MYE større, og jeg veit ikke om jeg liker det!

Dere som har barn fra før, går puppene tilbake sin vanlige størrelse etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp... Du får din vanlige str etterpå tenker jeg..

Jeg har fått det... Gudsjelov.. Har ikke små fra før av.

Skrevet

Når jeg var ferdig med amminga fikk puppene mine vanlig størrelse igjen ja..........uheldigvis for min del ;-D

Skrevet

å :( hehe jeg som har vært b, så plutselig ble jeg d.. tenkte kansje jeg kunne bli værende på en c hehe :)

Skrevet

phuuu. har trivdes utmerket med min B jeg :-)

Skrevet

Gikk opp fra B til C sist gang og har beholdt de str messig, men ble bare litt slappere da jeg sluttet å amme liksom :P Jeg ville heller ha gått tilbake til de passe faste og fine jeg hadde før, hehe.. Men sånn er det å få barn da..

Skrevet

Jeg hadde d eller e før jeg ble gravid første gangen. Så vokste de masse og mens jeg ammet brukte jeg f, det gikk akkurat. Etter at jeg sluttet å amme etter ca et år krympet de sakte men sikkert til c-cup ca. Nå var jeg en del kraftigere før jeg ble gravid enn etter amminga, så var nok derfor det var så mye som forsvant. Men merker de ble ganske slappe ja. Nå har de vokst seg opp på e igjen. Håper de ikke blir større denne gangen. Det var travelt å bruke 75f, ble helt feilproporsjonert. :P

Skrevet

jeg bruker 75E-80D. Mine ble først mye større med amminga/når melka kom, selv om de nå også har vokst.

Med forrige ble de først litt "tomme og slappe" med en gang jeg slutta med pumpinga (kunne ikke amme), men de gikk seg til etter et par mnd. Helt tilbake der de var, de henger ikke en gang!

Skrevet

ble værende på c etter å ha gått fra b til d. men det var pga at de hang endel mer etterpå.....

Skrevet

Mine vokste veldig sist, har ikke merket noe forandring denne gang. men før hadde jeg litt små bryster, så er bare positivt for min del : ) noe forsvant da melka forsvant, men heldigvis har de holdt seg på en str større enn det var før. Kjekt å endelig ha litt kløft å vise fram : )

Skrevet

Bruker vanligvis 75c, men nå som jeg er gravid har jeg gått opp til 75d/80c-d, kommer an på merket. Var sånn under forrige svangerskap også, og da jeg begynte å amme, ble de enda større en periode.

Ettersom månedene med amming gikk, ble puppene ca. 75d igjen, og en stund etter at jeg var ferdig å amme, var jeg nede i en liten 75c... :(

75b blei for lite, men 75c var egentlig nesten litt i største laget, så puppene hadde altså krympet..-og mistet litt "topp-fyllet" kan man si... :(

Så nå som jeg er gravid igjen, føler jeg meg jo sååå fin igjen, hehe... Har store, faste pupper igjen, og jeg tenker at jeg får bare nyte det mens jeg kan!! ;)

Skrevet

Jeg brukte 70 c før jeg ble gravid, og bruker det fortsatt, men merker at de er mere fyldig og mer "struttende" og har mer kløft ja =). Men har ikke måttet bytte bh enda. Men bruker å gå opp en str el to i cup når melka kommer...

Skrevet

De blir små igjen ja, mindre enn noen sinne.

Skrevet

Sukk. Mine ble mindre enn før til og med. LItt slappere til å begynne med, men de ble faste igjen.

Ettersom man går ned og ammer forsvinner de, ja.

Skrevet

Når du slutter å amme blir de småe igjen... iallffall mine.. Hadde svære helt til melka forsvant etter ett år med amming.

Skrevet

Hm. Mine er fortsatt størrelse B de, og jeg er i uke 33. Blir de aldri større for noen kanskje? Litt misunnelig ;-)

Skrevet

Ja, puppene blir som før igjen....dessverre. Mine ble en anelse slappere også. Brukte b-cup før jeg ble gravid, c-cup under sv.skapet og d-cup de første mnd etter fødselen. Happy days....

Skrevet

Bare vent til melka kommer.

Mine bryst vokste ikke i det hele tatt i de tre første svangerskapene. Det vil si de ble kjempestore da melka kom. De ble gradvis mindre etter hvert som jeg minket på ammingen. Da jeg skulle ha nr. fire gikk jeg opp en str tidlig i svangerskapet, og ytterligere en str når melka kom. Sluttet helt å amme for en mnd siden (har hatt gradvis avvenning), og nå har jeg gått ned en str. igjen. Regner med at den går opp igjen ved neste ammerunde.

Skrevet

Nei, ikke her, gikk fra en 75a til 75d under sist svangerskap og endte opp med en 75c..

Nå er jeg oppe i D igjen og ser ikke ut som de har tenkt og gi seg :S

Om de ikke blir mindre etter denne gangen så er det nesten så jeg har lyst og gå under kniven og fjerne litt for dem er litt i største laget synes jeg da...

Skrevet

Mine ble litt større etter ferdig ammeperiode med nr 1, og litt slappere etter ferdig ammeperiode med nr 2 :)

Spent på hvordan de ser ut etter å ha ammet nr 3.

Skrevet

Mine er opp en str i forhold til før jeg fikk førstemann. De har ikke vokst noe særlig i dette svangerskapet, men det kommer vel med melka tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...