Lillnita. Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Fikk brev fra legen min i dag om at jeg måtte til Mr røntgen for å utelukke hormonproduserende svulster på eggstokkene. "Koselig" med et slikt brev på en lørdag når man ikke kan ringe legen og spørre nærmere om hva dette er. Er det noen som har hørt om dette før, og vet hva det er ? Evt om disse type svulster kan være ondartende eller ikke ? Tar ikke sorgene på forskudd her, men vil gjerne finne ut mest mulig om dette.
BettyBoob Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 googlet, og fant bla dette : http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2005/04/28/harete-kvinner-sliter/index.xml
Lillnita. Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2008 Takk. Har jo ikke ekstrem hårvekst, mørk stemme, og har heller ikke utviklet mannlige trekk som det står der, så da får vi satse på at det rett og slett er cyster på eggsttokkene som har ført til økt hormonproduksjon. Er egentlig mest irritert over å få et slikt brev på en lørdag når man ikke kan ringe legen og spørre hehe.
BettyBoob Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 det skjønner jeg godt! Ikke lett å vente til mandagen da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå