isabell Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 er det vanlig,, ? nå har jeg hatt det i en uke,,, har tidvis kynnere som er veeeeeldig vondt for å si det mildt... noen med erfaring.. noen som har det samme? erfaringer...? er fødselen like rindt hjørnet,, hva tror dere'?
mamma_til_2_prinsesser Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 At du føder en av de første dagene! Jeg hadde ihvertfall det samme i tre-fire dager før fødselen startet med førstemann
isabell Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 jeg håper det,, men sitter faktisk med en følelse av at jeg ikke vil..... Men det er vel ingen vei uteom... jeg vil ikke ha vondt.....
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Min forrige fødsel startet med en tegningsblødning. Jeg fikk beskjed om at det gjerne kan gå to uker etter at disse blødningene har startet, før du faktisk føder... Men jeg var vel av de heldige, og fødte to og et halvt døgn etter. Lykke til, er nok ikke lenge til uansett nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå