Plutseliten :) Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Eldstejenta har søkt videregående, og den skolen og linjen hun ønsker har høye krav for å komme inn... Minstemann har vi søkt barnehageplass for fra høsten, og i avisen igår sto det at det var 660!! barn på venteliste etter inntaket i uken som var. Så nå blir det bare å håpe på at vi får ønskene våre innfridd....det hadde gjort hverdagen enklere. Andre og tredjevalgene er ikke optimale i forhold til avstand,hverken for lite eller stort barn Men, nå har jeg alltid en tro på at det ordner seg tilslutt,det er bare usikkerheten som gnager litt...hva hvis ikke om.... Har hatt noen runder med datteren om dette i uka som gikk og hennes søknadsfrist gikk ut.....at om hun ikke får førstevalget sitt,så er de andre skolene også sikkert bra og hun får spennende muligheter der også. Så nå må jeg si det høyt til meg selv også )
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Vi er faktisk i akkurat samme situasjon, spennende gitt...mi blir jo 2 år til høsten,men det er sannelig ikke sikkert at hun får bhg.plass likevel ! Størstemann er litt lat på skolen dette siste og avgjørende året :-( så 1.valget tror jeg ikke han kommer inn på..men men det jo mange muligheter uansett hva de starter på.. De kan, etter som jeg har forstått ,bytte over til andre linjer 2. og 3. året.... Det ordner seg nok skal du se ;-)
Maud Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Lykke til med både det ene og det andre inntaket! Det tar jo noen måneder før storesøster får svar da, dere får motivere dere for at andre resultater enn det optimale også er bra.
dritgrei hei hei! Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 ÅÅåå det er dritspennende å vente på svar fra videregående, jeg har aldri tenkt på at det er spennende for mammane også, men det er det jo selvsagt :-) Jeg husker bare at jeg venta veldig på det svaret, og jublet høyt da jeg kom inn der jeg ville. Lykke til med både bhg og skoleplass.... det er virkelig spennende! klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå