Kystrøya Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Synes alle føder for tiden, og jeg er den eneste som sitter her svær som en hval, 4 dager over terminen Har bare masse kynnere, menssmerter og mas-rier, ingenting som tyder på at denne ungen har tenkt å komme ut dette århundret. Synes nesten synd på meg selv nå hehe ;p
lmb30 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Samme her.. Har hatt sinnsykt vondt i ryggen og magen nå i over ett døgn, men skjer d noe?? ..... neida.. Er forresten 3 dager over termin.. Syntes snart jg har prøvd alt for å få fortgang, men ho liker seg vel der ho er.. Vi har nok snart nådd målet... :0)
Kystrøya Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Neida, skjer ikke noe her heller. Iallfall ikke noe som medfører at jeg får babyen i armene mine Har hatt så mye mas-rier di siste dagene at magen min er så øm, så dersom jeg en dag skulle komme til å føde, så er jeg sikker på at jeg ikke overlever hehe ;p 4 dager over terminen idag, og alle rundt meg føder som noen fødemaskiner. Bare jeg som sitter her med en ubrukelig kropp og en baby som ikke vil komme ut.
nathali2008 Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 hei,skjer ikke noe her heller.er 2 dager over termin og blir sprø jeg også. har hatt maserier ganske lenge ,men ingen ting vil skje. hadde et litte håp i går men nei da. grrrrrrrrrrrrrrr blir så lei av å vente. vil så gjerne ha den lille jenten min i armen min nå.
Steinbukk 79 Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Ingenting som skjer her heller. Jeg er 3 dager over terminen. Jeg har også masse kynnere,menssmerter og mas-rier, men ingenting mer som skjer foreløpig ihvertfall;o) Gruer til fødsel, så føler ikke det er noe hast...
Ninemi Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er 8 dager over termin. Og ja, jeg er DRITTLEI!!!! Ingen tegn på at noe er på gang. Bare kynnere og menssmerter. Herregud nå MÅ den komme snart.
Leirha Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er idag 10dager over termin og merker at humøret synker for hver time. Av en eller annen teit grunn sikker hadde jeg ikke regnet med å gå så lenge over, hadde liksom 1uke som max over. Men nå får jeg ikke sove for jeg vet det kan skje når tid som helst, og dte gjør at jeg ikke klarer å slappe av, så jeg går rundt som en zombie nå og bare er sliten. Tror rett og slett jeg begynner å bli deprimert her, for jeg orker ihvertfall ikke snakke med noen. Idag våknet jeg til rier, hvert 10ende minutt, men etter ca to timer ga det seg. Det gjorde jo ting bare neda verre på humøret. Skal på overtiidskontroll på mandag, på sykehuset, men det er bursdgaen min, og hadde virkelig ikke lyst å bli satt igang da, og orker IKKE vente til 11te mars heller. Så nå vet jeg ikke hva jge skal gkøre her. Skal ihvertfall ringe føden imorgen å høre.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Da er vi flere, og masse regelmessige masrier som ikke stopper eller blir værre så det er ikke noe i gang her heller! Tror jeg blir gående til igangsetting jeg da, deprimerende!!!
Kystrøya Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2008 Uff, "bra" vi er flere i samme båt Kjenner og jeg nesten er deprimert innimellom. Prøver å holde humøret oppe, men alle rundt meg popper ut ungene sine som de fødemaskinene. Mens jeg går her alene med min deilige vaggende kropp, og må høre på alle kommentarene om at jeg enda ikke har fått ungen ut (akkurat som at jeg nekter den å komme ut). Nå er jeg også blitt kjempesliten pga alle masriene, og jeg får forhåpninger hver gang de kommer regelmessig og blir vondere. Og blir like nedfor hver gang de gir seg. Var ikke slik forrige gang jeg gikk gravid. Da gav de seg ikke når de først var satt igang. Blir så irritabel og kjenner jeg. Blir sur mot alle, så jeg er ingen hyggelig person akkurat nå Nå må det snart skje noe her. Har prøvd sex, og det fungerer ikke på meg iallfall. Og prøver jeg å gå tur så får jeg så voldsomt med nedpress at det føles som jeg skal tisse meg ut for hvert steg jeg tar. Så jeg sitter nå bare her, og venter og venter...
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har termin idag...Men ingenting som tyder på at noe er i ferd med å skje nei!!! Ønsker dere alle lykke til! Forhåpentligvis har vi alle født innen 14 dager! *fødestøv til alle sammen*
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Neida.. Du er ikke alene.. =) er her fortsatt jeg, 15(!) dager på overtid..!!! Holder på å gå på veggen.. Blir heldigvis satt igang på tirsdag da, om det ikke skulle skje noe før.. (Håper jeg får ordentlige rier SNART!) Gått med kynnere/menssmerter/mase-rier siden ett par uker før termin.. SÅ NÅ! NÅ er jeg LEI!! Blir tilslutt att man tenker att ungen ALDRI kommer... Gir nesten opp håpet.. Men heldigvis, vil han ikke ut, tvinges han snart ut! Og kjekt er det=) Håper alle med overtid snart får se sin lille!=) Og alle andre som nærmer seg termin for den saks skyld.. =) Ikke mye moro å gå så mye over.. Kan jeg skrive under på! =)
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 Og bare så det er sagt.. Sex er bare oppskrytte greier,,! Hatt masse sex, setter ikke igang noen fødsel her for det! Moden har jeg vært LENGE nå, så er ikke det det står på! Vil bare ikke ut han!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #13 Skrevet 8. mars 2008 med min nr to gikk jeg 14 dager over termin....og da det endelig satte i gang så fikk jeg ikke pressrier og ungen var for stor for å få ut så da ble det hasteks på meg.... Denne gangen tar de ks 15 dager før termin og gjett om jeg er glad. Vet hva dere går gjennom nå....misunner ingen av dere....men bare vent.. Det er fort glemt når dere endelig har lillegullet deres i armene... Lykke til alle dere.....det skjer nok noe veldig snart:-)
Kystrøya Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. mars 2008 Uff, du har min fulle medlidenhet Anette86 Skal ikke sutre over mine 4 dager over terminen når du har gått hele 15 dager over. Skjønner VELDIG godt at du er lei ja. Du har heldigvis maks 3 dager igjen til du får treffe lillebabyen din =) Masse lykke til =)
LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 8. mars 2008 #15 Skrevet 8. mars 2008 hei du! jeg gikk ei uke over termin.. å hadde ikke antydning til at fødselen skulle begynne.. våkna lørdags morgen med kynnere som kom tett.. å på kvelden i ti tia kom de første riene.. kl åtte på søndags morgen var gutten min ute. så tro meg, h*n kommer før du vet orde av det! jeg var sikker på at jeg kom til å bli satt igang.
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 8. mars 2008 #16 Skrevet 8. mars 2008 Ja, er det jeg trøster meg med nå., =) Uansett ikke lenge igjen.,. Skjønner godt att du er lei du og.. Husker godt hvoer lei jeg var 4 dager over,, Dagene går så SINNSYKT sakte etter termin,, Hyl! De siste 14 dagene tror jeg nok er de lengste dagene i hele mitt liv.. Men hold ut Silje.. ! =) Så skal du se att lille nurket ditt snart kommer.,. =) Ikke mange som går like lenge som meg.. Mest sannsynlig kommer den lille innen noen dager.. =) Masse lykke til du og. =). Skal sende deg masse fødetanker i natt=)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 8. mars 2008 #17 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er også 4 dager over termin! Men har fått flyttet inn i nytt hus til helgen, så er nok å gjøre..Rakk det heldigvis til babyen kommer! Så nå lille venn, er det bare å komme ut!!!
Kystrøya Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 9. mars 2008 Hehehe, ja jeg hyler med deg jeg Anette =) Kjenner hvor frustrert og sliten jeg er nå. Og den følelsen av at babyen ALDRI vil komme ut; blæh! Mister jo helt lysten til å gjøre noe som helst her hjemme, vil ikke gå ut og treffe folk eller noe. Vil knapt nok ta tlf når noen ringer meg, for jeg vet at det eneste folk lurer på er om "jeg kjenner noe". Så frustrende når kroppen ikke vil samarbeide med meg. Jeg vil, men den vil ikke ;p
Meg og lillespiren <3 Skrevet 9. mars 2008 #19 Skrevet 9. mars 2008 Hadde du termin 4. mars? Jeg hadde det, så i dag er jeg 5 dager over. Kjenner meg igjen i absolutt alt som blir skrevet her. I morgen skal jeg på kontroll på føden, vet ikke hva som skjer da. Er forbasket kjedelig dette. Hadde ikke trodd at jeg skulle gå overtid. Våkner like skuffet hver morgen, selv om jeg vet at det kan skje når som helst og ikke bare om natten. Jeg har 2 fra før og begge de to fødslene startet på natten, så det er vel derfor. Håper vi føder i dag!!!
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #20 Skrevet 9. mars 2008 Føyer meg inn i rekken her! 8 dager siden termindato (1.mars) Skal på overtidsvurdering på tirsdag. Håper egentlig det skjer noe i løpet av natten så jeg slipper å bli satt igang. Eneste minus er at jeg har bursdag i morra, men heller å ha bursdag samme dag som lille nurket, enn å bli satt igang.......ser for meg at det blir så mye mas hvis jeg blir satt igang.....nei - se å kom ut da!!!!! (har forresten prøvd det meste av kjærringråd, men neida.....han vil ikke ut!) :-)
Kystrøya Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #21 Skrevet 9. mars 2008 Hei Chrizzyp6 =) Ja hadde termin 4 mars, så er også 5 dager over terminen nå. Er også like skuffet hver morgen når jeg våkner, og hver kveld jeg går og legger meg. Blir så motløs. Gikk 10 dager over terminen sist, så hadde vel egentlig forventet det denne gangen og, men er like kjedelig uansett. Håper jeg føder før neste helg iallfall. Har også prøvd all slags tullete kjerringråd, men er ikke en skit av det som fungerer. Har lagt inn klage til mannen min nå, på at sæden hans ikke får igang fødseler hos meg, hehehe ;p Vet jo at babyen kommer når den er klar for det, og ikke når jeg er klar, men man blir jo så utålmodig når man er kommet over terminen. Vanskelig å unngå det. Tror jeg må prøve å overtale jordmoren eller legen min til å sende meg til kontroll på sykehuset slik at jeg kanskje kan få bli satt igang iløpet av uken. Mannen min reiser på jobb i Nordsjøen mandag den 17 mars, så hadde vært veldig greit om babyen kom en el gang før helgen iallfall. Men får vel ikke det ønsket oppfylt nei.
Beibi82 Skrevet 9. mars 2008 #22 Skrevet 9. mars 2008 Føler jeg ikke har NOEN rett til å klage her..hehe, dere har jo gått lengre over termin enn med med min ene lusne dag. Allikevel har jeg gått med maserier i 6 dager, og blir så utolig skuffet og lei meg når det ikke skjer noe mer!!! Arrrghhhhh o.O *deppa*
Kystrøya Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 9. mars 2008 Klart du har rett til å klage du og =) Vi er jo alle slitne og utålmodige nå på slutten =) Har det som deg, skuffelsen er like stor hver dag når det ikke skjer noe mer
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #24 Skrevet 9. mars 2008 Hei=) jeg også er over termindatoen.. hadde termin 4. mars ! Har gått greit til nå, men nå synes jeg det begynner å bli på tide. man trøster seg jo med at 1.gangs gjennomsnittelig går 4 dager over, men nå er de 4 dagene også gått- så nå altså!! Jeg har en del vonde stikkinger oppe der inni... noen som vet hva det er? Og hvordan vet dere hva masrier og nedpress er??
Kystrøya Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #25 Skrevet 9. mars 2008 hei 2+1 Vi hadde vel faktisk termin på samme dag og skal føde på Nordlandssykehuset begge to. Så spennende =) Får håpe vi begge føder snart da. Nedpress hos meg kjennes best når jeg går. Da kjennes det ut som om babyen er på tur ut, og at jeg skal tisse meg ut for hvert steg jeg tar. Masriene jeg har er rier som er regelmessige og vonde, men som ikke blir noe mer enn det. De gir seg etter noen timer. Hos meg starter de nederst i livmoren og jobber seg oppover. Bygger seg opp i styrke og varer fra 30-60 sek. 10 min imellom. Derfor jeg blir narret hver gang til at NÅ er det noe på gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå