Gå til innhold

14 dager over tida, tør ikke teste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! noen som vet om man kan teste negativt etter ca ei uke ( for å være eksakt; 5 dager...), og likevel være gravid? Jeg har spenn i bystene tidvis og mensen uteblir..... noen som har lignende erfaringer og har testa positivt etterpå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Du burde spørre på skravlesiden. Har sett flere innlegg der noen har gått 2 uker over tiden før de har testet positivt. Synes du skal ta en test jeg. Og hvis den blir neg burde du bestille deg en time hos legen for å ta blodprøve. Ikke noe morsomt å gå rundt sånn og lure. Masse lykke til, håper du er gravid:)

Skrevet

Ja, det går an! :)

Jeg testet negativt 14 dager over, og positivt i dag 18 dager over:)

Så det går fint! Ikke så vanlig tror jeg, men har hørt om flere som har testet positivt sent...

Men, kan også være forsinket mens... Er ganske vanlig det også...

Men, verdt å ta en test!

Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk, begge to...

Vet det er vanlig å kunne gå over tida i 14 dager, har bare aldri tidligere hatt spenn i brystene da, og større bryster.... Så jeg håper..... :-D

Skrevet

Tror det er litt individuelt også, hvor "vanlig" det er å gå over...

Legen min sa det var helt normalt å gå 1 1/2mnd over - men, for meg er ikke det normalt! Noen har uregelmessige sykluser, andre ikke...

Så lenge mensen ikke kommer, er det håp! :)

Ta en ny test kanskje, eller dra til legen?

Skrevet

jeg er også 14 dager over IKM imorgen :/ hjeeelp. kun testet negativt. ingen positive utslag.

hva skjer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...