Hvitkløver2020 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Nå nermer det seg med stormskritt for oss.. hadde selv termin den 4 april men det blir ks den 25 mars om alt går etter planen=) Gleder meg veldig til å bli ferdig nå, lei halsebrann og oppkast!! Er begynt å få litt vann i kroppen nå..uff uff...men snart er det over=) Hvordan er det med dere andre da? Når skal dere føde?? (ca)hehe=)
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Hei:) 19 april har jeg men har vært på to målinger for hittil for og se hvor stor lillegutt er og skal tilbake etter påske for ny vurdering og da evt avtale og bli satt i gang før termin:) Litt lei nå så håper det kan skje noe før termin jeg da,klør og kribler i bena og fått en del vann i kroppen,traska på eiker sentret idag med skoa i henda til slutt trodde føttene skulle sprenge skoa;o)Følte meg ikke så lur men måtte jo få handla og...
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har også termin 19 April og skal føde på drammen.. Alt står bra til her, vokser og vokser, gleder meg helt sinnsykt til å få se den lille som ligger i magen.. Men samtidig så nyter jeg den siste tiden som er igjen, til å kose meg, ligge på sofaen og ta livet med ro.. De sier man ikke får så mye tid til det etter den lille har kommet til verden:) Men, det skal jagge bli koselig med selskap i heimen, når samboeren jobber (litt lei av å være alene)...
skimre Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Termin 10. april her:o) Kjenner at kroppen begynner å bli sliten ja:o) Har ei lita kråke på to år flyende rundt her;o) så her er det bare å henge med!!! men det begynner å bli tungt å løfte henne! gleder meg til å se den lille i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå