Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 vi bare må bestemme oss snart! og det står om to navn... Ada eller Linnea... hva liker dere??? ikke det at det kommer til og ha så mye og si ka dere synest,men litt artigt og høre deres mening da:)
*Super*Mamman* Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Kjempefine navn begge to... Men klarer ikke å bestemme meg for hvilket som er finest..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Jeg liker begge navnene, men tror jeg ville valgt Ada siden jeg har en følelse av at veldig mange velger Linnea akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Begge navnene er kjempe fine... Men kanskje Ada er et litt mer uvanlig navn... Liker best det jeg da...
Axus' girlfriend Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 har selv også tenkt på Ada til den lille jenta, kjempe fint synes jeg. Linnea er også fint, men et mer trendnavn i 2007/2008 enn Ada (har jeg fått inntrykk av da). Ikke at det trenger å være negativt, bare flere små søte som har samme navn.
nathali2008 Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 jeg synes at linnea er finest hadde tenkt å kale min datter for det men fant ett annet. hadde tre å velge mellom vi da.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. mars 2008 #14 Skrevet 8. mars 2008 Vi hadde bestemt oss for Linnea viss vi skulle få jente,men det blir en gutt her så da går jeg for navnet Linnea.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå