Gå til innhold

dere som har peiling på kynnere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har alle det? er i uke 38 og kjenner ikke noe,synes jo selfølgelig jeg er heldig som slipper å vere plaget med det,men har lest at kynnere er livmoren som forbereder seg til fødselen..og derfor tror jeg faktisk jeg hadde blitt litt glad om jeg kjendte noen,så jeg kunne vere sikker på at det GÅR FREMOVER på en måte..

kjenner jo ikke en dritt,merker ikke at magen strammer seg eller noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om alle har det, leser her inne at noen skriver at alle har det men ikke alle merker dem, høres rart ut at man ikke skulle merke kynnere men. Det er livmoren som trener til fødselen har jeg blitt fortalt. Men dette spiller ikke noen rolle for hvor nærme fødselen er etc. Ei venninde hadde ikke en eneste kynner å hun fødte 10 dager før termin:)

Skrevet

har lest om flere som ikke helt klarer å skille mellom svake kynnere og babyens bevegelser, kanskje dette er tilfellet med deg også?i tillegg er det vanligere for flergangsfødene å kjenne mer til kynnerne enn førstegangsfødende - sånn gjennomsnittelig.

Skrevet

Hei.

Jeg kjente ikke noe til kynnere da jeg gikk med førstemann, gikk rett på rier da.

Men nå som jeg har nr to i magen er det helt annerledes, tror jeg skal føde hver natt jeg, men blir lurt gitt;)

Skrevet

Jeg vet ikke om du er en av de som ikke klarer å få en orgasme, men om du har det kan du kjenne på magen rett etter en orgasme og da vil magen være knall hard. Slik blir den under en kyner også.

Skrevet

Jordmor sa at det var mer vanlig for de som har født før å kjenne kynnerne. Selv er jeg 1.gangs, og har vært plaget siden uke 20. Nå i uke 33 orker jeg ikke gå tur fordi magen ikke vil roe seg. De første gangene jeg kjente kynnere trodde jeg det bare var babyen som snudde seg. Det som skjer er jo at man kjenner konturene bedre fordi livmoren har strammet seg rundt den lille. Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...