Gå til innhold

så nettopp gjennom regningene våre........:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som ikke klarer å se lyset i enden av tunellen på denne tida av året?

Har bare lyst til å begynne å grine, selvfølgelig klarer vi oss men det er et par mnd til det er så mye som en cafetur tilovers....

Blir driit deppa jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, disse månedene er JÆVLIGE :o(

er nok likt for de flseste husstander rundt om kring....lønningen forsvinner før den kommer inn :o(

Skrevet

jepp, føler med deg... har det og sånn nå, men mest pga at regnskapskontoret som overfører lønna mi har gjort feil de 4siste mnd, så jeg har fått for lite lønn.. vi blir jo aldri a jour nå føles det som...

husker ikke sist vi var på cafe nei...

Skrevet

Vi ligger også "litt" etter. Det blir bedre for hver måned, men trangen til å hyle tar meg noen ganger.

Skrevet

Vi bikker 50 lapper denne mnd i regninger, får åndenød og hjerteklapp jeg av det!

*grøss*

Mars er jo verst da, med årsavgifter, strøm, forsikring, og en hel masse annet potensiellt dødelig;)

Skrevet

Jepp. Vi flyttet inn i huset vårt i februar i fjor, og merket ikke disse mnd så god da fordi vi hadde masse oppspart peng som vi brukte til opp-pussing, og de store regningene "forsvant" litt i og med vi hadde så veldig mye å betale på fra før. Pluss at vi hadde så pass mye penger på konto at det ikke ble noe problem.

Men nå er det tomt på konton min ja, får lønn på onsdag, og jeg har 671 kr igjen. Heldigvis har sambo en litt mer romslig økonomi så noe problem får vi ikke, men det er skikkelig surt likevel.

Godt å høre at vi er mange i samme båt, føler litt på meg at jeg ikke har noen god økonomisk sans når det er så lite penger på konto, men det er vel egentlig ikke det som er problemet da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...