Anne-B. Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er alene med jentene på lørdager fram til halv tre, da samboeren min jobber fra klokka 6 om morran. Det kan gjerne bli litt mye rot og styr, og da er ikke mamma verdens morsomste å være sammen med. Jeg er nok litt ekstra nøye på at ting skal ryddes opp da, og at det ikke skal rotes unødvendig. Min kjære lille datter på 4 ville gjerne leke heksekokk (!), så hun dro fram fiskespillet (fordi hun lager heksefiskesuppe), men så var hun uheldig og rev det ned på gulvet, så alle fiskene ble spredd utover. "Åneeeeei," utbrøt jeg litt oppgitt, men før jeg rakk å si noe mer, sa hun "lille søøøte mamma!" Hehe, da måtte jeg le. En liten påminnelse til mamma om å ikke bli for masete. Så nå har hun skrudd på en sånn discorytme på keyboardet sitt og har heksekjøkken på stuebordet.
Anne-B. Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2008 Halvparten av tida gjør hun meg gal, den andre halvparten må jeg bare le. Hehe. Hun er egentlig veldig oppfinnsom, det bare passer seg ikke alltid. For mammaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå