Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Er det normalt å ha kynnere hele tiden? Dvs. med 3-8 min mellomrom? Blir litt bekymret da det har vært slik siden i går morges..
*Super*Mamman* Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har slike i perioder. Kjempeslitsomt. Men vet ikke om det kan bety noe i forhold til fødsel osv.. Har hatt slike kynnere siden uke 28. Noen ganger kan jeg ha det konstant hele dagen, samt murringer i magen..Skal snakke med legen når jeg skal på kontroll til uken. Hvor langt er du på vei da?
BabyBoy87 Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Er 33 +4 i dag. De gjør jo ikke vondt, men det er veldig ubehagelig.. Og jeg blir så sliten!
*Safira* Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Har du 5-6 kynnere i timen bør du begynne å ta tiden på dem, skriv ned klokkeslett for når hver kynner begynner. Ring føden og snakk med dem. Kan være at det er premature rier, går du for lenge med dem, kan fødselen starte. Har du i tillegg nedpress følelse og mens murringer kan det være greit å ta en telefon til føden. Fødselen min startet i uke 26 sist svangerskap, fikk stoppet den men måtte ligge å ruge fram til fødselen i uke 33. Har lært at det er bedre med en telefon for mye enn en for lite. Kynnere skal ikke være regelmessig med 3-8 min mellomrom så vidt jeg vet, men det kan sikkert jordmor svare på bedre enn noen her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå