Gå til innhold

Utenom tema.. Begravelse..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære bestefar døde natt til fredag. Vi var veldig nære hverandre,og jeg er så glad for at han fikk oppleve å bli oldefar. Det var som om han slapp taket etter ar vesla ble født, at det var det han ville ha med seg.

 

Nå har jeg litt lyst å lese noe i begravelsen, et dikt eller noe.

Noen som tilfeldigvis har noen, eller vet om noen fine dikt?

 

Blir veldig veldig takknemlig for svar, er så vanskelig å sette ord på ting selv i denne situasjonen.

Vet det er utenom tema, men dere jenter har som oftest svar på det meste:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så trist å høre! Men høres tross alt ut som at han var tilfreds med livet... Så flott at du vil si noe i begravelsen! Jeg har sunget i mine besteforeldres begravelser, og det var en veldig trist og fin opplevelse. Jeg kommer ikke på noe dikt i farta, men skal tenke på det. Og siden jeg svarer på denne nå, dytter jeg den hvertfall opp igjen fra sin plassering helt nederst på siden...;-)

Skrevet

Kondolerer...

 

Jeg har brukt denne siden når eg har skrevet kort og hilsner til besteforeldre og oldeforeldre. Sjekk ut den!

 

Go klem:)

Skrevet

Tusen tusen takk til dere begge! :) Skal sette meg ned og lese gjenom.

 

Igjen, tusen takk for svar!

Skrevet

Hehe,kjenner til det:) Jeg går i en tåke stort sett hele tida.

 

Nok en gang takk, betyr mye for meg:) Slike små ting i hverdagen får smilet frem!

 

Ha en strålende kveld, klem fra meg og vesla:)

Skrevet

Hysj

Gråt ikke min kjære

For jeg er her

Hver bris mot ditt ansikt

Er jeg som kysser deg

Hvert løv som flyr forbi deg

Er jeg som vinker til deg

Hver regndråpe som tapper

På ditt vindu er jeg som hilser

Når stjernene gløder over deg i nattehimmelen

Er det jeg som våker over deg

Når solen står opp og varmer deg

Er det jeg som omfavner deg

 

Hysj

Ikke gråt min kjære

Jeg forlot deg aldri

Jeg er bare et annet sted

Vi vil snart sees igjen

Snart, men ikke enda

La din gråt stilne

Og la meg se ditt vakre smil

Lev hver dag som den siste

For du vet aldri hva morgendagen vil bringe

Elsk som du aldri har elsket

For du har denne ene gangen på denne jord

Nyt det med hver pust du tar

 

Hysj

Ikke gråt min kjære

Jeg er rett her....

 

Ukjent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...