Vimsemamma og trolldukka Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Min kjære bestefar døde natt til fredag. Vi var veldig nære hverandre,og jeg er så glad for at han fikk oppleve å bli oldefar. Det var som om han slapp taket etter ar vesla ble født, at det var det han ville ha med seg. Nå har jeg litt lyst å lese noe i begravelsen, et dikt eller noe. Noen som tilfeldigvis har noen, eller vet om noen fine dikt? Blir veldig veldig takknemlig for svar, er så vanskelig å sette ord på ting selv i denne situasjonen. Vet det er utenom tema, men dere jenter har som oftest svar på det meste:)
trebarnsmammaen Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Åh, så trist å høre! Men høres tross alt ut som at han var tilfreds med livet... Så flott at du vil si noe i begravelsen! Jeg har sunget i mine besteforeldres begravelser, og det var en veldig trist og fin opplevelse. Jeg kommer ikke på noe dikt i farta, men skal tenke på det. Og siden jeg svarer på denne nå, dytter jeg den hvertfall opp igjen fra sin plassering helt nederst på siden...;-)
trebarnsmammaen Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 ...jeg søkte litt på nettet og fant siden http://fortellinger.net/ , kanskje du finner noe der?
lolitalempica Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Kondolerer... Jeg har brukt denne siden når eg har skrevet kort og hilsner til besteforeldre og oldeforeldre. Sjekk ut den! Go klem:)
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 Tusen tusen takk til dere begge! Skal sette meg ned og lese gjenom. Igjen, tusen takk for svar!
lolitalempica Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Glemte jo å lime inn linken...Ikkje heilt go om dagen.... http://www.rimemoen.com/scrapping/ Nok en gang klem:)
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2008 Hehe,kjenner til det:) Jeg går i en tåke stort sett hele tida. Nok en gang takk, betyr mye for meg:) Slike små ting i hverdagen får smilet frem! Ha en strålende kveld, klem fra meg og vesla:)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Hysj Gråt ikke min kjære For jeg er her Hver bris mot ditt ansikt Er jeg som kysser deg Hvert løv som flyr forbi deg Er jeg som vinker til deg Hver regndråpe som tapper På ditt vindu er jeg som hilser Når stjernene gløder over deg i nattehimmelen Er det jeg som våker over deg Når solen står opp og varmer deg Er det jeg som omfavner deg Hysj Ikke gråt min kjære Jeg forlot deg aldri Jeg er bare et annet sted Vi vil snart sees igjen Snart, men ikke enda La din gråt stilne Og la meg se ditt vakre smil Lev hver dag som den siste For du vet aldri hva morgendagen vil bringe Elsk som du aldri har elsket For du har denne ene gangen på denne jord Nyt det med hver pust du tar Hysj Ikke gråt min kjære Jeg er rett her.... Ukjent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå