Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har et par ganger i uka, men nå de siste gangene har jeg fått så vondt på begge sidene på magen, mest venstre.. det stikker skikkelig og er veldig ubehagelig..

vet noen hva dette er? jeg vil jo gjerne ha sex, men det kommer sånn midt i akten eller hva jeg skal si... er i uke 20..

fortvilet.... håper noen kan svare....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde dette sist svangerskap, jeg vet ikke om det er bekkenet eller om det er ligamentsmerter.

Kanskje dere skal prøve en annen stilling.

Skrevet

ok! takk:) jeg har begynt å få litt vondt i ryggen og faktisk, den siste uka.. lurer på om det er bekkensmerter.. så da kan det kanskje ha noe m bekkene å gjøre..? men hva er ligamentsmerter?

fersk i dette jeg:)

Skrevet

Ligamentsmerter er når ligamentbåndene strekkers seg og livmoren utvides / vokser. Tror nok det enten er bekkenet du begynner å kjenne litt på, eller det kan være kynnere?

Skrevet

Da høres det ut som bekkenet.

Jeg hadde en del plager i perioder sist. Det gikk opp og ned, på slutten kunne vi fint ha sex hver dag uten smerter.

Du må bare prøve deg frem.

Kynnerene bør jo ikke være vonde, men magen strammer seg og noen kan føle at de mister pusten et lite øyeblikk. Det er livmoren som øver seg til fødselen. Je hadde omtrent ikke kynnere i mitt første svanherskap, men mye sist.

Skrevet

ok takk:) vi får utforske litt.. men mister liksom lysten når jeg tenker på hvor vondt jeg fikk det sist gang...

men er uke 20, ingenting kan skade barnet??

Skrevet

babyen din er veldig isolert inni og merker nok svært lite til smertene... sex er stort sett helt trygt for barnet=)

her er det litt stillingsbetinget på hva som gjør ondt.. dere kan jo prøve om dere finner en stilling som er bedre enn andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...