Gå til innhold

Er det uforsvarlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg og sambo tar ett par pils for kos i kveld?

Eller bør en av oss være "edru" i tilfelle det skjer noe og vi må kjøre til legevakten etc??

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi drikker et glass vin hver med god samvittighet iallefall. =)

Skrevet

Sikkert heilt i orden. Det finst drosje eller sjukebil, veit du:) Det finst fortsatt folk som ikkje har bil, og det går jo bra med dei også:)

Skrevet

Jeg liker at en av oss er klar til å kjøre bil i tillfelle rottefelle.

Men egentlig så er det vel ikke nødvendig, for vi kan jo ta taxi og er det krise så kommer sykebilen også. Men jeg mener det er helt feil å være full når barna er hjemme. Vi er aldri på en snurr begge to dersom jr sover hjemme. Dette da av grunner som jeg mener er så åpentlyse at jeg gidder ikke nevne de engang :)

Skrevet

Nei, kos dere med pils... Går an å ta taxi om det skulle stå om livet til noen :P

Skrevet

så bra å høre!

Og det er ikke snakk om at vi skal drikke oss fulle altså:) hehe.. vi er ikke sånn.. bare ett par for kos:)

Skrevet

barna merker jo på foreldrene om de bare har drukket et glass vin eller ei øl osv...

men tror nok at jeg hadde drukket meg et glass vin, selv om sambo drikker seg en øl. men hadde nok ikke drukket noe mer enn det..

Skrevet

Vi tar oss gjerne et glass vin eller to, både i helgen og midt i uka :-)

Skrevet

Ser ikke problemet.

Har vi lyst på øl eller vin, så drikker vi det, men kan jo selvfølgelig ikke kjøre bil om vi har tatt ett glass.

Nå er eldste snart 4 og det har aldri oppstått noe problem.

Skulle det oppstå en situasjon der vi måtte kjørt, hadde vi gjort som alle de som ikke har bil gjør... Spurt nabo, bestillt taxi, ringt sykebil el.l

Kos dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...