Gjest Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 hørt om framover og bakover liggende, men ikke vrengt.. (altså utsiden inn) er det noe problem med å bli gravid da? ser for meg det..
prekæs Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Uffda. Dette er et spørsmål for dr.yppert på kranglesiden.
Sjokoladekaka Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Der er noke som heiter endometriose. Dvs at det vevet som er på innsida (normalt) i livmora, kan dukke opp på utsida også. Det kan faktisk sitte ulike stader i kroppen, ikkje berre på livmora. Veit ei som hadde litt på eine lunga. Då er ikkje livmora vrengt, men der er litt "ekstra" vev på utsida:)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 hehe.. jeg har det ikke jeg assa, men to av søskenbarna mine hadde fått beskjed om at de har det.. og da ble jeg nysgjerrig på hva det er for noe..
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 åå.. hmm, så det som er inni livmora er der fortsatt lissom.? er bare vev på utsiden itillegg..
gerd Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Vrengt livmor er på ingen måte noe man har eller ikke har. Det er noe som kan oppstå etter fødsel. For eksempel at den vrenger seg ut når morkaka kommer ut - skjønner? Det er ekstremt vondt og den må inn igjen straks! Må nok dyttes inn i narkose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå