Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Var ikke så veldig plaget av hyppig toalettbesøk i 2.tri, men nå i uke 30 har jeg plutselig måttet tisse i ett sett, spesielt hvis jeg står eller går mye. Noen andre?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Heldige du! Har vært tissatrengt siden jeg var ca 8 uker på vei. Oppe 2-4 ganger hver natt!!! Er nå 29 uker på vei.. Så ja, vi er flere!
nr 4 er her<3 Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 jaaa...er helt ekstremt d der asså...er i uke 37+4 jeg da..
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Går i ett her også.. kjennes ofte ut som jeg skal tisse en hel flodbølge, så kommer det bare noen få dråper. Måtte sjekke om jeg hadde UVI tilslutt, men var ikke noe der. Går en del dopapir ja!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har i en del uker følt at jeg måtte tisse bare jeg reiser meg opp. Ofte kommer det nesten ingen ting. Tror det er livmora som har blitt så stor og tung at den dytter på blæra og spiller meg et puss. Er 33 uker på vei.
*Super*Mamman* Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Huff ja, løpet på do i ett sett.... Spesielt om natta... Forsøkte å telle antann ganger i natt, men etter klokken 3, og 8 do turer, kom jeg ut av tellingen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå