emil070706*kom*140706 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 synes dere det er såååå kjiiipt at dere ikke ville unnet noen å ha bursdag da...?? hvis man er flinke til ogf skille bursdag og jul så må det jo egentlig vøre ganske koslig, lunt og fint inne pynta og greier..
emil070706*kom*140706 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. mars 2008 ingen som er født i desember her??
dritgrei hei hei! Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 jeg er født i desember, rett før jul, og jeg elsker det! Julebursdag er helt toppen, men det skal være forskjell på bursdag og jul, men det sier seg jo selv dete r jo to vilt forskjellige ting. jeg har en sønn som er født to dager før meg, også han midt i jula, og det er toppen av lykke for han også. det er ei utrolig kosleig tid å ha bursdag på!!!!
smågodt prinsessa Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har bursdag 27desember.. syns det var kjedelig når jeg var liten.. for da fikk jeg liksom alle gavene mine på under 1 uke.. mens venninner fikk gaver både i f.eks Juli også på julaften.. hehe.. Men nå gjør det meg ingenting:) Koselig å ha bursdag da!
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 jeg har bursdag 13.desember. Synes det er helt greit.
ALIICE Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Er født i desember og syntes det var helt pyton! Var den siste som fikk lappen, kom ikke inn på utesteder sammen med venner, osv.. Nå derimot synes jeg det er helt greit! Vil ikke planlegge å få barn på den tiden av året. Det er stor forskjell på et barn som er født i februar kontra desember, og da tenker jeg på barnehage (ved ovegang til storavdeling) og ved skolestart!
pandabjørn Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 jeg har bursdag den 6 og synes det er helt greit.... men kunne jeg ha bestemt mnd så ville jeg hatt mai
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Det var kjipt når jeg var liten, og det er kjipt nå... Men det er jo ikke akkurat verdens undergang, og heller ikke noe man trenger å ta hensyn til i barneplanlegging, synes jeg. Menneskets lykke avhenger ikke av når man har bursdag!
It's all about me Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Det er ikke min største sorg i livet, men skal hjeg dra fram det negative så er det at jeg ahr omtrent aldri fått en ren bursdagsgave og som voksen får jeg ikke bursdagsgaver i det hele tatt. Selv om foreldrene er flinke til å skille så er nesten ingen andre det.
du og jeg og vi to Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har bursdag i desember, ganske nærme jul - og synes det var helt topp! Mamma og pappa var veldig flinke til å skille jul og bursdag, jeg fikk aldri bare en pakke som var både julegave og bursdagsgave eller noe sånt. Skikkelig desemberbursdag var kjempegøy!
Trenger hjelp!! Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har bursdag 23 desember ,mamma og pappaholdt alltid ett lite familebesøk,men hvis det hvaen stor pakke,eks en sykkel så åtte jeg vente til julaften..Hadde ikke alltid barnebursdag,da mamma og pappa hadde nok å gjøre..Har ikke savnet noe annet da jeg ikke vet omnoe annen måte å feire på.Nå feirer jeg aldri dagen da jeg aldri har tid..Nok å gjøre den 23,og for en som er alltid i siste liten ute med julepresanger så passer det bare ikke med besøk eller en koselig middag ute for 2...
2(3) Skrevet 8. mars 2008 #13 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er født rett før jul. Har utolig mange gode minner. Desember er jo en veldig koselig mnd mht familieliv, jula og alt dette er jo magisk for barn. Jeg hadde nesten alltid bursdag ved skoleavslutning og slikt og følte meg nok litt spesiell ift det. Forelderene mine var flinke til å skille mellom dagene også. Hadde fast tradisjon med å feks pynte juletre på min dag osv. Så jeg syns ikke det er noen krise om mitt fremtidige barn skulle bli desemberbarn. Litt kjipt var det selvfølgelig med sertifikatet og slikt. Ikke så stas når det endelig ble min tur. Venninner hadde jo hatt lappen nesten et år allerede. Men det værste var faktisk de voksnes respons når jeg fortalte når jeg var født: Åh stakkar, har du geburtsdag da? Er ikke det kjedelig å få alle gavene på en gang? Ingenting resten av året? Slike svar syns jeg er utrolig av voksne å gi et lite barn. Så i lang tid syns jeg da selvsagt det var 'dumt' at der var som det var, pga av det de voksne sa. Egentlig syns jeg nok det var helt ok og heller litt stas. Så lett påvirkelig som barn.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 8. mars 2008 #14 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er født 22.desember og har aldri syntes det har vært kjipt. Har liksom vært vant til det hele livet og kunne ikke ha valgt en bedre tid å ha bursdag på :=)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #15 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har bursdag midt opppi jula og syns det er helt fint =) Har alltid fått både bursdag og julegaver (mange som kommenterer at jeg sikkert ikke får det), men har alltid fått det av både familie og venner. Litt kjipt å være 17 når alle vennene mine hadde fylt 18 og kunne gå ut på byen og greier da, men det ordna jeg med fake leg ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå