Gå til innhold

hva er symptomene på svangerskapsforgiftning!...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har hatt vondt i hode(framme i panna) skikkelig skallebank i tre-fire dager nå og er kvalm og KJEMPE trøtt og sliten! kan det være noe sånt??? skal på kontroll på mandag så det går vel fint???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Symptomene er:

Pannehodepine

mye vann i kroppen

høyt blodtrykk

kan få synsforstyrrelser

kan få en uvirkelighets fornemmelse i kroppen.

Det er de symptomene jeg vet om, det er sikkert flere som jeg ikke vet om. Er du bekymret så kan du sikkert få hjelp i dag. Ring legen din eller jordmor.

Skrevet

Iallefall er hodepine et symptom.. hvor langt er du på vei? jeg ville kontaktet lege eller fødeavdelingen (alt etter som hvor langt du er på vei)..

Det viktigste er å få målt blodtrykket ditt..

Skrevet

Svangerskapsforgiftning kan også faktisk være symptomfritt hos noen..

Skrevet

Jeg har fått beskjed om få ringe føden med engang jeg får hodepine i pannen og kvalme for det kan være symtomer på svangerskapsforgifting. Ville ikke skremme deg, men ta en telefon til sykehuset og fortelle om hodepine så vil da sikkert ha deg inn til en sjekk.

Skrevet

HI her..to uker igjenn til termin

Skrevet

Ring til føden!

De med svangerskapsforgiftning blir ofte satt i gang før termin for å minske risikoen for at noe skal skje med mor eller barn...

Skrevet

Ville også ringt føden å bare forklart situasjonen, å samtidlig nevnt legetimen på mandag, så holder det kansje med den tlf samtalen. Var på føden for 2 dager siden, med magesmerter øverst i magen og BT på 141/95. Tror ikke du ksal være bekymra for at de setter deg igang, det skal VELDIG mye til for at de gjør det, fikk jeg beskjed om.

Lykke til

Skrevet

De viktigste medsisinske symptomene er høyt BT, proteiner i urinen og mye hevelse. Ring nå- kjenner ei som fikk dette over natta, og det var alvorlig sv.skapsforgiftning.. Måtte ta øyeblikkelig keisersnitt for å berge helsa hennes.. Ville tatt turen og krevd sjekk av urinen og BT ihvertfall Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...