Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 .... Etter sex i stad hovnet "musa" mi opp. Også fikk jeg regelmessige kynnere som var vonde.... Er i uke 37 i morgen... Hva kan dette være? Det kan vel ikke være rier? De er ikke veldig vonde, kanskje litt ubehagelige.... Når jeg får kynnere, så stiger smerten til en topp, og så ned igjen... Blir nesten verre når jeg går...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 fikk en del blod tilførsel dit,tenker jeg.Mer nok kynnere men kan jo være rier du får kjenne på kroppen di ,blir det vondere kan du ringe føden og spørre.Lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Hender jeg også blir hoven etter sex. Muligens fordi skjeden er mer tørr nå enn før? (samt mindre sex en vanlig kanskje, he he...) Jeg er også plaget med mye kynnere, spesielt hvis jeg er sliten, er ute og går eller gjør andre fysiske ting. Jordmor sa jeg ville kjenne det når noe er i gjære. Hvis du er i tvil - ring jordmor/føden. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Det er nok pga økt blodtilførsel at det hovner opp, har det sånn her og. Greier nesten ikke ha sex mer pga vonde kynnere/"kramper" i magen lenge etterpå. Kjennes nesten ut som menssmerter.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 jepp det er kynnere. livmora som trener seg. helt vanlig altså!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Har det sånn jeg også. Har ikke sex ofte lenger, to-tre ganger i mnd. Pga har kynnere i ca et døgn etterpå, og hovner opp. Er verdt det der og da men ikke etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå