stinky og poopy Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har begynt så smått å lage fruktpure til minsten, og har til nå laget eple/pære og eple/gulrot. Trenger tips til flere varianter, vet liksom ikke helt hva jeg kan gi. Potet og gulrot, selvfølgelig, men er det mer? Når kan man begynne å gi banan f.eks.? Han er 4mnd
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Kokt eple med tørkede aprikos kokt og most sammen er godt.
stinky og poopy Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Hm, den hørtes spennende ut! Skal absolutt prøve det! Takk for tipset!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Aprikosene er litt søte, så passer veldig godt med slike søtsyrlige epler:) Da blir det passe balanse mellom søtt og syrlig:) Kokt pære går an. Mango går an.
stinky og poopy Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2008 Koker dere avokado og mango, eller bare kjører dere den i stavmixeren?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Avokado koker man hvertfall ikke. Bare pass på at den er passe moden. Mango kokte jeg heller ikke.
ano`num *17.03.10* Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Her har hun akkurat bikket 5mnd. Vi har moset banan med gaffel. Skrapet pære å gitt henne. (Er den veldig moden kan det lett bli en del søl siden de er så myke/fuktige da) Brukte biffkniv og fikk en helt myk konsistens. Eple er vell også ypperlig å skrape. Personlig er jeg mest for en og en smak om gangen. Er jo stort sett slik det blir senere også Er nå det er enklest å lære de å like maten. Gulrot har jeg brukt i middag. Sammen med potet og kålrot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå