Gå til innhold

plaga med hodepine . hvilken kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg er 15 uker på vei , har hatt hodepine siden uke 5 , legene finner ikke ut hva det er , å ingenting hjelper mot det .. er det noe form for svangerskaps bivirkning eller hva jeg kan kalle det ? hørt at om man har hodepine så blir det gutt.. er det sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min hodepine kom av en låsning i nakken, og tror ikke den hadde noe å gjøre med at jeg får jente...

Skrevet

Jeg er i mitt 2. svangerskap og plages også denne gangen med hodepine. Legen er usikker på om høyt blodtrykk og hodepinen har en sammenheng. Men jeg har en datter fra før.

Skrevet

Jeg er veldig plaget med migrenelignende hodepine i svangerskapet.

Jeg får jente.

Skrevet

tusen takk for svar:) har konstant hodepiner , men i forskjellige grad ... noen ganger kjenner jegbare during mens andre ganger må jeg ligge i senga.. gleder meg så til å få vite hva det er ... :)

Skrevet

jeg har en gutt fra før. da var jeg veeeldig lite dorlig. slet for det meste med ryggen da.

denne gangen er jeg masse kvalm er snart i uke 20 og kaster opp ennå, hodepine 24-7. ryggen er noe dritt, halsbrann, sliten heeele tiden osv.. men vi får gutt denne gangen og..

så sånn "egentlig" skulle det vært gutt først og jente ettepå. så jeg tror ikke noe på det der med jente gutt altså..

tenke jo på om det kanskje ville bli en jente siden jeg er så dorlig og sånn men nei det blir to gutter på oss=)

Skrevet

her har jeg konstant hodepine egentlig i forskjellig grad...

er uke 23 nå og den har ikke gitt seg enda..

blir jente her;)

Skrevet

jeg har ikke daglig hodepine, men flere ganger i uken. selv tror jeg det har sammenheng med jernmangel, og håper jerntilskudd skal hjelpe til litt...

sist sv.skap hadde jeg ingen hodepine. da ble det gutt. tror ikke helt det har noen sammenheng egentlig....

Skrevet

jeg har migrene fra før..men migrena mi ble mye værre i svanger skapets første 3-4 mnd..så gir det seg

med nr 1 var jeg ikke mere plaget enn vanlig--jente

nr2 var jeg ekstremt plaget i begynnelsen---jente

nr 3 dette svangerskapet like plaget som nr3--aner ikke hva det blir men denne gangen er jeg ekstremt kvisete...ugg. Ser ikke ut!! det var jeg ike med de 2 andre..men sier jo at jentene tar skjønnheten fra sin mor så kanskje dette også er jente? hehe noen med erfaringer der med kviser og kjønn?

Skrevet

Hei!

Jeg er også i uke 15 og plages med hodepine.Skal ikke klage,da det er det eneste jeg plages med :o) Jeg prata med jordmor og hu sa det var hormoner som kan forårsake hodepina.Hu sa att jeg kunne ta 1gram paracet så ville jeg få litt kontroll på det.

Jeg vet fortsatt ikke hvilke kjønn vi får,men håper å få vite det nestegang jeg skal på ultralyd.

Lykke til med svangerskapet :o)

Skrevet

Hei.. har vert plaga med hodepine siden uke 7.. er nå i uke 17 og hodepinen har dempet seg.. har gått til fysioterapaut i 3 uker.. Er stiv i nakken... Legen fant ikkje noe spessiell grunn til hodepinen, bare at eg var litt stiv.. Men kan vere det var det, for behandlig har jo hjelpt. Så få deg litt masasje og se om det blir bedre. Men ha tolmodighet, det tar litt tid før det virker. Har og hørt at man kan få svangerskaps migrene..

Håper du blir bedre :)

Skrevet

Det glemte eg å skrive.. Skal ikkje vite kjønnet. Så veit ikkje om det har noen sammenheng med det...

Skrevet

jeg hadde sinnsykt mye hodepine i forrige svangerskap, fikk jente..

denne gangen har jeg ikke hatt noe....det blir spennende å se hvilket kjønn det er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...