Gå til innhold

Har han ikke respekt for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 10 år snart, og jeg føler at han ikke har så mye respekt for meg. Eller vet ikke helt om jeg kan kalle det respektløshet, men noe er det iallefall.....

Først og fremst; han er kjempesnill både mot meg og snuppa!

Men dette er tingene jeg mener;

* Når jeg mener vi trenger å handle, sier han at vi klarer oss noen dager til

* Vi har haugevis med panteflasker, men han gidder ikke ta de med om han skal handle

* Når jeg spør om vi kan kjøre en runde i byen for snuppa trenger å sove litt til, gidder han ikke og kjører rett hjem (skjer stadig, da snuppa sovner lett i bilen)

* Om jeg spør om en nakkemassasje (mye vondt pga jobb), gidder han ikke fordi det er så kjedelig.

* Han spør aldri meg om råd og hjelp

Føler rett og slett at han overkjører meg og (dum som jeg kanskje virker når jeg sier det) så vil jeg at han også skal være litt "avhengig" av meg som jeg er av ham. Misforstå meg rett, jeg er ikke avhengig av han i den forstand, men jeg liker å konferere/spørre han om råd etc.

Er det jeg som er tullete her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som om han har respekt for deg nei!

Om du er tullete, he he det er ikke lett å si.

Men du må sette deg i respekt hos mannen din!

Skrevet

Har du/dere noen tips til meg da? Om jeg protesterer, sier han bare at ikke alt kan gå etter "min pipe"........

Skrevet

Jeg for min del driver å jobber med det samme. Etter mange år med stille protester mot å la meg kue fikk jeg nok og innså at det er bare jeg som kan gjøre noe med problemet.

Du kan ikke kreve at han gir deg respekt, det må du fortjene.

Du må ikke la han ta alle avgjørelsene. Ikke vent på at han skal få muligheten til å si imot og bestemme alt.

Viss du ser at du trenger noe i butikken, kan du ikke bare handle da?

Og når panten hoper seg opp, kan du ikke bare bære det ut i bilen?

Skrevet

Joda, sant det du sier...

Problemet er at jeg ikke kjører bil, så da blir det brått litt verre.....

Skrevet

Hvor langt er det til butikken da?

Skrevet

Jeg kan ikke helt se problemet ut i fra det du skriver, han høres rett og slett ut som en mann!!!

"Pick your battles" heter det så fint, så hvis dette er de største problemene dere har så synes jeg ikke det er verdt å kave over.

Vær glad for at det ikke er noe mer alvorlig du!!

Skrevet

synes han hørtes ganske normal ut jeg. iallefall kan gubben min være sånn ,jeg kan være sånn, tidligere kjærester var litt sånn og ja, sånn i det hele.

Skrevet

Så bra da, hehe :o)

Har ikke noe å sammenligne med heller, men er det sånn de "skal være", så får det bare være da :o)

Skrevet

Skaff deg førerkort!!!!

De blir ikke enklere med årene for å si det slik !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...