Mayken Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Er det noen grense? Snuppa på snart 16 mnd elsker blåbærbiola. Har gått på antibiotika og da har hun fått litt på flaska etter at hun har fått medisinen. Men hun vil bare ha mer og mer. Hadde det vært opp til henne, hadde hun nok fint kunne fått i seg en liter om dagen. Noen som vet om det er noen begrensninger? Hvor mye kan de eventuelt drikke av det i løpet av dagen?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Om det er tilsatt sukker (og det er det vel i den med blåbær) ville jeg begrenset av den grunnen.
Mayken Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Ja, den smaker jo søtt, så den er sikkert tilsatt et eller annet i hvertfall. Virker i hvertfall bra på magen hennes da, ikke hatt noe problemer mens hun har gått på antibiotika. Men hun går rundt med flaska hun fikk biola på og sier "øt, øt" Som betyr tørst, og gir jeg henne vann i stedet blir hun skikkelig fornærmet...hehehe. Må nok bare begrense oss til 100ml til frokost nå som hun er ferdig med kuren. Det går seg vel til det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå